ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا مهدی رحمتی با استقلال به توافق نرسید



اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - چرا مهدی رحمتی با استقلال به توافق نرسید

دروازه بان فصل پیش استقلال پس از 4 بار مذاکره با مسئول نقل و انتقالات این باشگاه هنوز برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده است.

علی نظری جویباری، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال روز گذشته در خصوص وضعیت دروازه بانان فصل بعد استقلال گفت: «یک دروازه‌بان زیر 23 سال را جذب ‌کرده‌ایم و قرار است یک دروازه‌بان دیگر هم بگیریم. به هر حال آقای حسینی سرباز بودند و نمی‌توانستند امسال در کنار ما باشند.»

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که شنیده شده که سیدمهدی رحمتی در لیست امیر قلعه‌نویی حضور ندارد، عنوان کرد: «بنده چهار مذاکره با این دروازه‌بان داشته‌ام و اگر او در لیست قلعه‌نویی نبود، من با او مذاکره‌ای نمی‌کردم!»

مشخص نیست رحمتی چه مشكلی داشته كه نظری مجبور شده 4 بار با او مذاكره كند. هر چند تكلیف این دروازه بان پس از این 4 بار مذاكره هم هنوز مشخص نشده و معلوم نیست او در استقلال می ماند یا خیر.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
‫صحبت های مهدی استقلالی در مورد سید مهدی رحمتی و استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با مهدی رحمتی به توافق رسید


معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است.

ایسنا: معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است.

علی امیری درباره آخرین وضعیت خروجی‌های استقلال گفت: استقلال در این فصل فهرست مازاد ندارد و تلاش می‌کند تا شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. مذاکراتمان را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ پژمان منتظری اظهار کرد: از جدایی او واقعا اطلاعی ندارم. اتفاقا با آقای قلعه‌نویی هم که صحبت کردیم ایشان هم می‌خواست تا منتظری در استقلال بماند. در حال حاضر به دنبال او هستم تا با هم صحبت کنیم و آخرین وضعیتش را جویا شویم. همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا منتظری در استقلال بماند.

استقلال با مهدی رحمتی به توافق رسید

معاون باشگاه استقلال افزود: با بازیکنان مورد نیاز آقای قلعه‌نویی صحبت‌هایی کرده‌ایم اما اسامی آنها را نمی‌گوییم. خودتان می‌دانید بازار شایعات باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود و حاشیه به تیم تزریق شود. این در حالی است که استقلال به دنبال حاشیه‌ها نیست و نمی‌خواهد خودش را درگیر این مسائل کند. با بازیکنانی صحبت کرده‌ایم اما اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم و در همین حد می‌گویم که هواداران نگران نباشند.

او درباره‌ آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و شایعات مربوط به حضور او در تیم‌های دیگر بیان کرد: ما به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده‌ایم و بر سر مبلغ هم توافق کرده‌ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد.

امیری درباره‌ وضعیت نکونام هم صحبت کرد و افزود: از وضعیت نکونام اطلاعی ندارم. قرار است او به خاطر بعضی از مسائل مالی با خود آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کند و به همین دلیل چیزی در این‌باره نمی‌دانم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره‌ آخرین وضعیت خریدهای استقلال گفت: تنها با آقای محمدمهدی نظری به توافق رسیده‌ایم و امروز با دو بازیکن دیگر قرار داریم. در صورت قطعی شدن وضعیت این دو بازیکن نام آنها را اعلام خواهیم کرد.