ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا سیاسی هنوز مدیرعامل پرسپولیس است


در حالیکه مدتهاست سیاسی بازداشت شده و پرونده ایشان هم به دادگاه ارجاع داده شده اما وزارت ورزش همچنان وی را به عنوان مدیر عامل می شناسد و حتی مدیر جدید را هم به عنوان قائم مقام معرفی کرده است.

خبرگزاری مهر: پرسپولیس نسبت به دو سه هفته قبل خود شرایط بهتری پیدا کرده و هوادارانش را نه اینکه راضی کرده باشد اما امیدوار کرده است. با این حال اما پرسش ویژه ای در جامعه وجود دارد که شاید بهتر باشد در راستای شفاف سازی هایی که وزارت نسبت به آن حساس است، پاسخ این پرسش به جماعت میلیونی هوادار پرسپولیس به صورت رسمی داده شود.

آن پرسش این است: با وجود بازداشت طولانی مدت و نهایتا قرار کیفر خواست و ارجاع پرونده آقای سیاسی به دادگاه، چرا و به کدامین علت وزارت در این رابطه حرفی نمی گوید و موضع رسمی وزارت خانه را اعلام نمی کند و از آن مهمتر اینکه چرا با وجود این اتفاقات رسمی که رخ داده مدیر عامل را خلع نمی کند؟

این اصرار بی دلیل تا جایی جلو می رود که وقتی می خواهند مدیر جدیدی را به کار بگمارند، این مدیر جدید با پست عجیب قائم مقام در پرسپولیس به کار مشغول می شود آنهم در حالیکه قائدتا قائم مقام را مدیرعامل انتخاب و تفویض اختیار می کند نه وزارت ورزش!

در واقع اصرار روی عدم برکناری حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس و به انتظار تعیین تکلیف وی تا روزی که اصلا معلوم نیست چه زمانی باشد چندان شفاف نیست و شاید این الگوی درستی برای نسل جوان نباشد که مدیرعامل رسمی یک باشگاه بزرگ که با جوانها گره خورده است، پشت میله های زندان باشد.

البته شاید دلیل قانع کننده ای هم وجود داشته باشد که مطمئنا جامعه ورزش دوست دارد در مورد آن خیلی شفاف ادله را بشنود و بعد در مورد این ماجرا قضاوت کند نه بدون توضیح و با پیش داوری کردن و چرخیدن در میان شایعه های فراوان!

بعد از آنکه اسپانسر قبلی سرخپوشان به توافق رسید تا مجددا حمایت هایش را از این باشگاه ادامه دهد، عنوان شد یکی از شروط ادامه همکاری این حامی با باشگاه، بازگشت بهروز منتقمی است. وزارت ورزش هم خیلی با این بازگشت مخالف نیست اما ظاهرا ترس از تغییرات پرتعداد در باشگاه که با انتقادات زیادی هم همراه شده بود، علت بازنگشتن منتقی به پرسپولیس است.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری سیاسی مدیرعامل پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاسی زمان معرفی مدیرعامل پرسپولیس را اعلام کرد



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی  - سیاسی زمان معرفی مدیرعامل پرسپولیس را اعلام کرد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: «قول می دهم تا 2 هفته آینده تکلیف مدیرعامل پرسپولیس را مشخص کنیم.»

 حمیدرضا سیاسی در رابطه با شایعه انتخاب خواجه وند به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: «در شرایط فعلی نمی خواهم نه خودم و نه تیمم را وارد حاشیه کنم. متاسفانه برخی از رسانه ها صداقت ندارند و اخبار کذب را به راحتی کار می کنند. هنوز هیچ بحثی در خصوص انتخاب فردی به عنوان مدیرعامل مطرح نشده است و من انتخاب خواجه وند را نیز نه تایید می کنم و نه تکذیب.»

وی افزود: «در شرایط فعلی هر کسی می تواند برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه باشد زیرا اصلا بحثی در این باره نکردیم. قول می دهم حتما تا 2 هفته آینده و بعد از برگزاری دربی تهران مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود. ضمن اینکه در حال حاضر نیز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می کند و از این بابت مشکلی نداریم.»

 اخبار ورزشی  - کاپ