ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا حساس ترین لحظه لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی ها سانسور شد؟ / عکس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رونالدو

مردم کشورمان از دیدن پخش زنده حساس ترین لحظات فینال لیگ قهرمانان اروپا محروم شدند.

به گزارش جام نیـوز، در لحظاتی که نفس های مردم جهان در سینه حبس بود تا آخرین پنالتی از ماراتن لیگ قهرمانان اروپا را ببینند، مردم یک کشور نتوانستند از دیدن پنالتی کریستیانو رونالدو لذت ببرند و مجبور شدند آن لحظه حیاتی را پس از فهمیدن اینکه آن پنالتی گل شده و رئال مادرید قهرمان شده است ببینند.

علت چیست؟ از آنجایی که سانسورچی های محترم صدا و سیمای ایران (که فقط وظیفه شان را انجام می دهند) چند ثانیه زودتر تصاویر بازی را می بینند، متوجه شدند که رونالدو پس از گلزنی اش پیراهن خود را درآورده و از آنجایی که ما نباید این عمل شنیع را می دیدیم، اشکالی ندارد که پس از حدود 3 ساعت بیدار ماندن برای دیدن حساس ترین لحظه فصل اروپا، از لذت هیجان آن بهره ای نبریم، چرا که باید جلوی اشاعه فحشا را در جامعه گرفت.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رونالدو

 

جالب اینجاست که بارها در برنامه های ورزشی این قبیل صحنه ها به آسانی پخش شده و حتی دیده شده که در فیلم های تلویزیونی و یا مستند تصاویری مشابه آنچه که شب گذشته نباید از رونالدو می دیدیم دیده ایم اما این موضوع باید در پخش زنده فوتبال حتما سانسور شود حتی اگر در لحظه پایانی لیگ قهرمانان اروپا باشد.
 
تلویزیون ایران یک بار برای همیشه باید تکلیف خودش را با مخاطبان خود مشخص کند. اگر دیدن تصویر رونالدو بدون پیراهن مشکل دارد بدون شک دیدن بدن بازیگران چینی و کره ای هم در فیلم های سینمایی شبکه نمایش هم مشکل دارد.
 


ویدیو مرتبط :
لحظه جادویی زلاتان در لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرده برداری از توپ فینال لیگ قهرمانان اروپا + عکس



 اخبار ورزشی  - پرده برداری از توپ فینال لیگ قهرمانان اروپا + عکس

 در مراسمی از توپ رسمی فینال لیگ قهرمانان اروپا پرده برداری شد.

به گزارش جام جم ورزشی ، توپی که ششم ژوئن سال 2015 (16 خرداد 1394) در ورزشگاه المپیک برلین، عبورش از خط دروازه‌‌‌ها، قهرمان شصتمین دوره از لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد، رونمایی شد.

در طراحی این توپ، ستاره‌های همیشگی توپ‌‌‌‌های معمول لیگ قهرمانان اروپا که در حقیقت نشان این تورنمنت محسوب می‌شود با رنگ‌هایی متفاوت و با اشکالی که سمبل‌های شهر میزبان این دوره از رقابت‌‌ها محسوب می‌شوند به چشم می‌خورد.

در داخل این ستاره‌ها، تصویر دورازه گراندنبورگ برلین و یک خرس که نماد پایتخت آلمان محسوب می‌شود، نقش بسته است.

تصویر توپ فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2014-2015 را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

اخبار,اخبار ورزشی,  فوتبال اروپا

 


 اخبار ورزشی  -  جام جم