ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا برانکو سید جلال را نخواست؟


در حالی که سید جلال حسینی موافقت ضمنی خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود و حتی در جلسه با نژادفلاح آن را رسما اعلام کرده بود، با تغییر صورت یافته برانکو اعلام کرد نیازی به مدافع ملی پوش ایران ندارد.

ورزش سه: در حالی که سید جلال حسینی موافقت ضمنی خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود و حتی در جلسه با نژادفلاح آن را رسما اعلام کرده بود، با تغییر صورت یافته برانکو اعلام کرد نیازی به مدافع ملی پوش ایران ندارد.

این در حالی است که جلال حسینی در طول سالیان گذشته یکی از مدافعان باثبات لیگ ایران و تیم ملی بود که کارلوس کی روش هم نظر مثبتی روی او داشته است. اما برانکو ایوانکوویچ طی روزهای گذشته صراحتا اعلام کرده نیازی به سیدجلال حسینی ندارد. اظهارنظری که همه دوستداران فوتبال به دنبال این هستند تا دلیل ممانعت برانکو برای عقد قرارداد با سیدجلال حسینی را بدانند. برانکو در گفتگوهای فنی با مسوولان باشگاه اعلام کرده با توجه به اینکه جلال حسینی تیم را به عقب می کشد و سیستم تیم را تدافعی می کند ترجیح می دهد از او استفاده نکند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که با حضور برانکو ایوانکوویچ در راس هدایت پرسپولیس، این تیم به سیستم تدافعی گرایش بیشتری داشته و همه کارشناسان به این نکته صحه گذاشته اند.

سیدجلال حسینی در حال حاضر از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد جدی دریافت کرده و احتمالا تا فردا قرارداد رسمی اش را امضا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
سید جلال حسینی دختردار شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو دلیل عدم جذب سید جلال را شرح داد



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مصطفی قنبرپور گزینه باشگاه برای حضور در کادر فنی بود که با توافق من وی به جمع مربیان تیم اضافه شد.»

برانکو ایوانکویچ در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، نحوه یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات و همچنین مسائل مربوط به اردوی پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

* پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قرار دارد. شما به عنوان سرمربی تیم چقدر از نحوه یارگیری پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات رضایت دارید؟
- باید بگویم که من نسبتا از شرایط راضی هستم و حدود 80 درصد بازیکنان مورد نیاز من جذب تیم شده‌اند هر چند که شما هم می‌دانید که هیچ گاه هیچ لیستی صد در صد قابل اجرا نیست اما به هر ترتیب علی اکبر طاهری برای پرسپولیس زحمت کشیده و کمیته فنی و آقایان عبدی و قنبرپور درگیر کارهای باشگاه بودند. البته امروز هم وقت هست که بتوانیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم و امیدوارم که در این یکی دو روز این مسئله برطرف شود.

 

* مصطفی قنبرپور در حالی به عنوان مربی به کادر فنی شما اضافه شد که شما شناختی از او نداشتید. این مربی آیا پیشنهاد شما بوده یا گزینه باشگاه؟!
- باید بگویم که قنبرپور گزینه باشگاه بود. هر چند که طبق قرارداد من با باشگاه پرسپولیس این باشگاه می‌توانست به من مربی معرفی کند و با توافق من مربی به کادر فنی اضافه شود

 

* بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند یا به این تیم اضافه می‌شوند آیا همگی پیشنهاد شما بودند یا اینکه توصیه‌هایی هم در این خصوص شده است؟
- طبعا همه بازیکنان با نظر و توافق من به پرسپولیس آمده‌اند و یا توصیه من باعث شده این بازیکنان به پرسپولیس بیایند. از طرفی فعلا کمال کامیابی‌نیا و رامین رضاییان به ما اضافه شدند و بقیه بازیکنان از سال گذشته در تیم باقی ماندند.

 

* هواداران معترض پرسپولیس به عدم جذب سیدجلال حسینی اعلام کرده‌اند که قصد دارند از هفته اول این بازیکن را تشویق کنند. آیا این مسئله باعث نگرانی شما نخواهد بود؟
- به هر حال هواداران از هر چیزی مهم‌ترند و هر کاری که انجام می‌شود برای آنها است اما دقیقا در پست این بازیکن ما کامل هستیم به طوری که مایکل اومانیا، محسن بنگر،‌ رضا نورمحمدی و ماریچ را در این پست داریم و طبعا دیگر نیازی به بازیکن دیگر نیست.

 

* یعنی حضور ماریچ در پرسپولیس قطعی شده؟
- براساس اطلاع من کار او با پرسپولیس تمام شده است.

 

* این روزها عده‌ای از منتقدان معتقدند که شما فقط به دنبال بازیکنان کروات هستید. چه جوابی برای منتقدانتان دارید؟
- بازیکنان کروات، آفریقایی، آمریکایی یا هر جای دیگر هیچ فرقی با هم ندارند. در ضمن مگر کرواسی بازیکن خوب ندارد؟!

 

* کرواسی بازیکن خوب دارد اما به هر حال این انتقاد به شما وارد است که به دنبال جذب بازیکن کروات هستید؟
- ببینید ما در پرسپولیس از کاستاریکا هم بازیکن داریم و این یعنی اینکه در تیم ما هم بازیکن کاستاریکایی وجود دارد و هم بازیکن کروات و اینطور نیست که همه بازیکنان اهل کرواسی باشند.

 

* موضوع ناراحتی تی‌هومیر (مربی بدنساز) به کجا رسید و اینکه آیا او به پرسپولیس برمی‌گردد؟
- بله او به پرسپولیس برخواهد گشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

* امروز عنوان شده بود که پرسپولیس آماده سفر به کرواسی و برگزاری اردو در این کشور است. این اردو چه زمانی برگزار می‌شود و اینکه در کرواسی با چه تیم‌هایی بازی تدارکاتی انجام می‌دهید؟
- چه کسی گفته اردوی کرواسی قطعی شده؟ این اردو هنوز قطعی نشده چون هنوز مشکل ویزا داریم و از طرف دیگر بازیکنان تیم به صورت کامل جذب تیم نشده‌اند و تیم کاملی نیستیم که بخواهیم لیستی ارائه دهیم هر چند که به هر حال بحث صدور روادید مشکل است و باید ببینیم چه زمانی تیم تکمیل می شود تا برای کل تیم درخواست روادید کنیم اما اردوی ما از تاریخ 10 تا 20 ژوئیه برگزار خواهد شد.

 

* این روزها تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود و کسی از نحوه برگزاری تمرینات مطلع نیست. خود شما در این خصوص صحبت کنید.
- باید بگویم که از تمرینات پرسپولیس رضایت دارم و بازیکنان به نحوی تمرین می‌کنند که نشان می‌دهد همگی می‌خواهند آماده باشند اما هنوز هم 4 هفته زمان باقی است و زمان به اندازه کافی داریم تا تیم را آماده کنیم.

* پیش‌بینی‌تان از حضور پرسپولیس در لیگ پانزدهم چیست؟
- من پیشگو نیستم که بخواهم پیش‌بینی کنم. مگر برنامه پرسپولیس برای هر فصل چیست؟ ما بیشترین مبارزه را برای به دست آوردن بالاترین مقام انجام می‌دهیم.

 

اخبارورزشی - فارس