ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا بازی پرسپولیس و راه آهن لغو شد؟


سرمربی راه‌آهن در مورد عدم برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تعدادی بازیکن آسیب دیده داشت و نفرات ‌آن کم بودند و به همین خاطر بازی انجام نشد.

خبرگزاری فارس: حمید استیلی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل تیم ملی امید گفت: بازی دو نیمه بسیار خوبی را داشت. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. عده‌ای از نفرات ما هستند که می‌توانند در تیم ملی امید حضور داشته باشند. در نیمه اول به این نفرات میدان دادیم و در نیمه دوم از بازیکنان اصلی خود استفاده کردیم. بازی خیلی خوبی بود و دو تیم از آن استفاده کردند.

وی در مورد اردوی کیش اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود. در بعضی از روزها 3 جلسه و در بعضی از روزها 2 جلسه تمرین می‌کردیم. دستاورد این اردو برای ما قابل قبول و خوب بود.

سرمربی راه‌آهن در مورد عدم برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تعدادی بازیکن آسیب دیده داشت و نفرات ‌آن کم بودند و به همین خاطر بازی انجام نشد. با توجه به اینکه مردم به ورزشگاه ‌آمده بودند در نیمی از زمین ما و در نیم دیگر زمین پرسپولیس تمرین کرد.

استیلی در مورد حضور جفرسون بازیکن پرتغالی در تمرینات این تیم اظهار داشت: این بازیکن با ما تمرین می‌کند و عملکرد او را بررسی می‌کنیم. یک بازیکن مقدونیه‌ای هم در کیش با ما تمرین می‌کرد و تا آخر هفته اگر دیدیم این بازیکن به درد ما می‌خورد با او قرارداد می‌بندیم.

سرمربی راه‌‌آهن در پاسخ به این سؤال که بازیکن مقدونیه‌ای حاضر در تمرینات این تیم به خاطر عدم بستن قرارداد تصمیم گرفته دیگر به تهران نیاید، خاطرنشان کرد: خیر، ما خودمان این بازیکن را نخواستیم و عدم نیاز به او را اعلام کردیم.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی راه آهن ۱-۲ پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی ذوب آهن - پرسپولیس


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.