ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا استقلال از جذب حاتمی منصرف شد؟


اگرچه بابک حاتمی تا چند روز قبل از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت اما به نظر می‌رسد حالا تنها باشگاه پرسپولیس را به عنوان جدی ترین مشتری خود می‌بیند.

ورزش سه: اگرچه بابک حاتمی تا چند روز قبل از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت اما به نظر می‌رسد حالا تنها باشگاه پرسپولیس را به عنوان جدی ترین مشتری خود می‌بیند.

داستان از این قرار است که باشگاه استقلال بابت جذب امین منوچهری و محمد غلام نژاد در دو فصل گذشته مبلغی حدود 350 میلیون تومان به باشگاه سایپا بدهکار بوده و به تعهدش عمل نکرده است. درخواست رسمی استقلالی ها برای جذب بابک حاتمی این فرصت را به باشگاه سایپا داد تا موضوع این بدهی قبلی را پیش کشیده و طی درخواست رسمی به باشگاه استقلال اعلام کند که علاوه بر پرداخت مبلغ 350 میلیون تومان بابت رضایتنامه حاتمی باید بدهی 350 میلیونی قبلی خود را بابت صدور رضایتنامه منوچهری و غلام نژاد پرداخت کند. همین مساله باعث شد که کلا جذب بابک حاتمی برای آبی‌پوشان 700 میلیون تومان آب بخورد. به همین دلیل استقلالی ها از خیر جذب این مدافع راست گذشتند.


ویدیو مرتبط :
گل های فرزاد حاتمی در استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به دنبال جذب مدافع توگویی



 

استقلال به دنبال جذب مدافع توگویی

 

تیم فوتبال استقلال برای رفع مشکلات خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع توگویی است.

تیم استقلال که با محرومیت یا مصدومیت یکی از مدافعان اصلی خود دچار مشکل می شود و بازیکن جایگزین مناسبی برای پست دفاع وسط ندارد، قصد دارد یک بازیکن از کشور توگو را به خدمت بگیرد.

پیش از این قرار بود پرویز مظلومی از یک مدافع اهل مقدونیه استفاده کند که حضور این بازیکن بنا به دلایلی در استقلال منتفی شد.

مربیان استقلال بعد از تماشای فیلم چند بازی مدافع توگویی قانع شده اند که او را از نزدیک زیر نظر بگیرند و در صورت تایید فنی، با این مدافع قرارداد امضا کنند.

بهتاش فریبا با تایید این خبر گفت: من فیلم این بازیکن را ندیده ام، اما گفته می شود از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و قد او بالای 1 متر 90 سانتی متر است. امیدوارم مشکلاتمان با جذب این مدافع برطرف شود.

قرار بود این مدافع شب گذشته وارد تهران شود و امروز به تمرینات استقلال برود.