ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چراغ سبز ژنرال به فرهاد;لیست ما جا دارد، مجیدی می‌تواند برگردد



از میداودی خواستم به تیمی برود که بتواند بازی کند

قلعه‌نویی: لیست ما جا دارد، مجیدی می‌تواند به استقلال برگردد

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لیست ما جا دارد و فرهاد مجیدی می‌تواند برای استقلال بازی کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره شرایط استقلال عنوان کرد: ابتدای فصل استقلال با مشکلات مالی برخورد کرد و تلاش کردیم تا آن را برطرف کنیم. بازیکنان در این شرایط واقعا فداکاری کردند. در این حین چند مصدوم نیز داشتیم. فکر نمی‌کردیم مجتبی جباری 2 بار عمل جراحی انجام دهد و برای جانواریو چنین اتفاقی رخ دهد.

وی درباره آخرین شرایط میلاد میدوادی نیز یادآور شد: او در لیست مازاد ما قرار نگرفته، زیرا از سرمایه‌های ماست اما به او گفتم که اگر می‌خواهد میلاد میداودی گذشته شود باید به تیمی برود که بتواند بازی کند و فضای بازی کردن داشته باشد. لفظ اخراج برای او درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جذب بازیکنانی همچون عماد رضا، زاییج و غلامرضا عنایتی اظهار داشت: طبیعتا تمام این بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند. هم‌اکنون نمی‌خواهیم با اسم آوردن بازیکنی سوءتفاهم یا دلخوری به وجود بیاوریم. هر بازیکنی که در تمرین استقلال حاضر شد او را آبی‌‌پوش بدانید. عماد رضا و عنایتی بازیکنان بزرگی هستند که به هر تیمی می‌توانند کمک کنند. قاسم‌پور برادر بزرگتر من است و نمی‌خواهم دلخوری به وجود بیاید. البته ما از دو ـ سه هفته پیش رایزنی‌های قانونی خود را شروع کرده‌ایم. مطمئن باشید در چند روز آینده خبرهای خوشی از استقلال خواهید شنید.

قلعه‌نویی درباره شرایط فرهاد مجیدی و اینکه صحبت‌های زیادی درباره او صورت می‌گیرد، یادآور شد: مجیدی از سرمایه‌های فوتبال و استقلال است. من با کسی تعارف ندارم. اگر بازیکنی را نخواهم راحت می‌گویم. بازیکنان ضعیفی بودند که در نیم‌فصل از آنها راضی نبودم اما پای آنها ایستادم. خدا گواه است در اول فصل هم قصد داشتم مجیدی به استقلال اضافه شود اما داستان‌هایی بوجود آمد و نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه هم‌اکنون خبری از مجیدی ندارد گفت: فتح‌الله‌زاده دنبال حفظ سرمایه‌های ملی است، او مدیر خوبی است و قصد دارد در خانواده تعامل به وجود بیاورد. من خبری از مجیدی ندارم. باید به رای و نظر مردم احترام بگذاریم. دموکراسی نیز به همین معناست. اگر مجیدی راغب باشد که مردم را خوشحال کند، ابراز تمایل خود را در مورد حضور در استقلال عنوان کند.

وی افزود: لیست ما جا دارد و به خاطر مردم و زحمات خود او، مجیدی می‌تواند در استقلال بازی کند این گونه نیست که اگر قلعه‌نویی کسی را دوست نداشت سرمایه‌سوزی کنیم. خودم پیشنهاد دادم مجیدی بیاید. مجیدی تماسی تاکنون نگرفته و از او خبری ندارم.

سرمربی تیم استقلال درباره هم گروهی این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم‌ها در آسیا پیشرفت زیادی کرده اند. هم اکنون با 5 سال پیش جای مقایسه‌ای وجود ندارد. تمام تیم‌ها میلیاردی هزینه می‌کنند. البته ما هم استقلال هستیم. بازیکنان بزرگی داریم و از همه مهمتر پشتوانه بزرگی چون هواداران را داریم. این هم از شانس من است که هر سال که در آسیا ظاهر می‌شویم در گروه مرگ قرار می‌گیریم.

وی درباره نشان شوالیه مدیرعامل استقلال یادآور شد: من چند سال بود که می‌خواستم در کلاسی شرکت کنم تا مدرکی بگیرم. 2سال گذشته که قرار بود در سپاهان برای بار سوم سرمربیگری کنم نوبت من شده بود اما بنا به اتفاقاتی در سپاهان نماندم و به تراکتورسازی رفتم و به خاطر مردم آذربایجان در این کلاس شرکت نکردم. ورودی این کلاس هم 3 هزار یورو بود. همین کلاس مربیگری حرفه‌ای که فدراسیون برگزار کرد از مربیان پول گرفتند اگر فتح‌الله‌زاده با این نشان سوءاستفاده یا مسئله‌ای به وجود آورد با آن باید برخورد کرد. باید دید که جایگاه حرفه‌ای این نشان کجاست. هم اکنون رادیو و تلویزیون تمام مشکلات را کنار گذاشتند و فقط به نشانه شوالیه فتح‌الله‌زاده می‌پردازند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
آیا فرهاد مجیدی به مستطیل سبز بر میگردا؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی خطرناک ترین مهاجم برای دروازه بان پرسپولیس؛ چراغ سبز نیلسون برای گرفتن تابعیت ایران



اخبار,اخبارورزشی,نیلسون کوریا


اخبار ورزشی - فرهاد مجیدی خطرناک ترین مهاجم برای دروازه بان پرسپولیس؛ چراغ سبز نیلسون برای گرفتن تابعیت ایران

من نمی تونستم بد بازی كنم تا اون بازی كنه ولی اون می تونست از اول هم نیاد به پرسپولیس وقتی من بودم! ولی وقتی ریسك كردی و اومدی نباید شب بازی تو اتاق واسه برهم زدن تمركز من تلاش كنی تا كار به جایی بكشه كه شب های بازی من در اتاق انفرادی باشم و اون هم همینطور.

چندان اغراق‌آمیز نیست اگر او را دوست‌داشتنی‌ترین چهره حال حاضر فوتبال ایران بدانیم. نیلسون کوریا با صورت شیرین و نمکینش، آنقدر جذاب هست که حتی گلر ذخیره‌اش هم به خاطر واکنش‌های دیدنی او خوشحالی کند و گل‌های پرسپولیس را در آغوش همتای برزیلی‌اش جشن بگیرد. سنگربان مطمئن قرمزها بعد از پایان اردوی مازندران و در آستانه تحویل سال نو، ساعتی از وقتش را در اختیار ما گذاشت و به سوالات ما جواب داد.

لطفا كمی از شرایط زندگی خود در ایران برای ما بگویید.
امسال از لحاظ اینكه هم شرایط ایران رو بهتر شناختم، هم تهران رو، زندگی برام خیلی بهتر هست ولی باور كنید فشار زیادی به خاطر مسائلی از قبیل مشكلات ماشین و كرایه خونه و اینها دارم. اگر مدیر برنامه‌هایم  نبود تا به حال فكر نمی‌كردم دوام بیاورم.

چرا وقتی ماشین ندارید اعصابتان بهم می‌ریزد؟
ببینید دختر من مهد كودك میره، خانمم هم مسائل خودش رو داره، من هم باید سر تمرین برم و تنها سرگرمی ما اینجا بیرون رفتنه. اگر جای من بودید بدون ماشین چكار می كردید ؟!

شناختی كه قبل از ورود به ایران نسبت به این كشور داشتید چقدر تغییر كرده است؟
صد در صد متفاوت شده نظرم ، اینجا همه چیز عالیه ولی واقعیت اینه كه قبل از ورودم به ایران به خاطر تبلیغات بد می ترسیدم.

فكر میكردی به این درجه از محبوبیت در ایران برسی؟
من چه در باشگاهم در اروپا، چه در برزیل واقعا همینگونه بودم.
 
به نظرت شباهت لباست به لباس عابدزاده در این محبوبیت تاثیر داشته؟
شباهت لباس كه نه ولی به من می گن بعد از عابدزاده تنها تو بودی كه خیالمون رو از بابت دروازه راحت كردی.


نظرت راجع به اشتباهات اخیر دروازه بانان ایرانی مانند رحمتی و احمدی چیست؟
 خیلی عادیه ، واسه همه روز بد پیش میاد از بوفون و كاسیاس گرفته تا گلرایی كه نام بردید.

تا به حال به شما پیشنهاد شده تابعیت ایرانی بگیری كه در تیم ملی بازی كنی؟
تا به حال نه ولی اگر پیشنهاد بدن حتما قبول می كنم.

دوست داشتی برای تیم ملی ایران بازی كنی؟
چرا كه نه ، من عاشق مردم ایرانم و همچنین جام جهانی !

ماجرای درگیری شما و علیرضا حقیقی چیست؟ لطفا این موضوع را یكبار كامل تعریف كنید.
برای اخرین بار می خوام توضیح بدم ، هر تیمی سرمربی داره و تشخیص میده كی بازی كنه. علی دایی تشخیص داد من بازی كنم، ولی حقیقی می خواست با مسائل غیر فنی به من ضربه بزنه ، این رو بهداد - مدیر برنامه‌هام - به من گفت و خیلی‌های دیگه حتی هم بازی‌هام به من گفتند، خودم هم متوجه شدم، من نمی‌تونستم بد بازی كنم تا اون بازی كنه ولی اون می‌تونست از اول هم نیاد به پرسپولیس وقتی من بودم!

 

ولی وقتی ریسك كردی و اومدی نباید شب بازی تو اتاق واسه برهم زدن تمركز من تلاش كنی تا كار به جایی بكشه كه شب های بازی من در اتاق انفرادی باشم و اون هم همینطور! ببینید اون داشت تلاش می‌كرد توی روزنامه‌ها و سایت‌ها من رو خراب كنه ولی نمی‌دونست كه مدیر برنامه‌هام اجازه این رو به اون و تیمش نمیده!

معمولا بازیكنانی كه با مربی خارجی می آیند بعد از بركناری مربی هم می‌روند اما شما با مانوئل ژوزه آمدید و با دایی هم كار كردید.
من با پرسپولیس قرارداد بستم نه با ژوزه ، الان هم عاشق طرفدارا و تیمم هستم.

می‌گویند علی دایی بیشتر از كار فنی، به لحاظ روحی و روانی روی بازیكنان كار می‌كند. نظر شما چیست؟
از دید من علی دایی یه سرمربی كامل هست ، مربیگری پكیج هست باید همه موارد توش رعایت شه برای موفقیت.

چقدر طلب داری از باشگاه؟
٦٠ درصد طلبكارم، من تنها بازیكنی بودم كه از پول پارسالم برای كمك به پرسپولیس ١٣٠ میلیون بخشیدم. هم سعید شیرینی هم مدیربرنامه‌هام شاهد هستند تمام مداركش هم موجود است.

تا حالا اینجوری پول گرفته بودی؟
به هیچ عنوان

برنامه شما برای فصل آینده چیست؟ در پرسپولیس می‌مانی؟
اگر من را بخواهند با كمال میل ! من تا ٤٢ یا ٤٣ سالگی در پرسپولیس می مانم ، بازهم تاكید می كنم اگر من را بخواهند.

با مراسم نوروز در ایران آشنایی دارید؟
خیر فقط دوستانم برایم تعریف كردند.

این مراسم را شبیه كدام یكی از جشن‌های برزیل می‌دانی؟
هیچ كدام ، كلا تفاوت زیادی در نحوه جشنها داریم.

شانس ایران در جام‌جهانی برزیل؟
همه چیز بستگی به بازی اول ایران دارد ، امیدوارم...

برای برزیل چقدر شانس قهرمانی قائلی؟
بی شك قهرمانیم ، همانقدری كه برای پرسپولیس امیدوارم.

اگر بخواهی به فوتبال ایران نمره بدهی چه نمره‌ای در نظر می‌گیری؟
از لحاظ فنی ١٦،  از لحاظ ساختاری و مالی با ارفاق ٦ ! ( ٦ رو به خاطر هواداران گفتم ) !!!

بزرگترین مشكل بازیكنان ایرانی؟
عدم تفكر حرفه ای و عدم آموزش در سنین پایین.

بهترین بازیكن ایرانی حال حاضر؟
علی كریمی بی شك چه اخلاقی چه فنی

خطرناكترین مهاجمی كه دیدی؟
فرهاد مجیدی

بهترین مدافعی كه تا به حال با او همبازی بودی؟
در ایران سید جلال حسینی


حرف آخر؟
می خواستم حتما از دوستانم و هواداران تشكر كنم. یه تشكر هم از مدیر برنامه‌هام، بهداد بیات می كنم فقط به این دلیل كه به خاطر من همه كار كرد و می كنه و با خیلی‌ها درگیر می‌شه. حتی پول كرایه ماشین من رو هم داده ! از خانواده خودم هم خیلی تشكر می كنم.
اخبارورزشی - بانک ورزش