ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چراغ سبز زیدان برای بازگشت یورنته


سرمربی رئال مادرید می‌خواهد ستاره جوان کهکشانی‌ها را پس از یک فصل حضور در رایو‌ وایه‌کانو به برنابئو برگرداند.

خبرگزاری فارس: بنا بر گزارش رسانه‌های اسپانیا زیدان سرمربی کهکشانی‌ها به دنبال آن است تا دیگو یورنته مدافع رئال مادرید که در فصل گذشته به صورتی قرضی به رایو وایه‌کانو پیوست، را به مادرید بازگرداند.

روزنامه مارکا اسپانیا امروز خبر داد: یورنته مدافع 22 ساله با وجود اینکه تیمش از لالیگا سقوط کرده اما حضور درخشانی در فصای اخیر داشته تا جایی که دل بوسکه او را به تیم‌ملی اسپانیا دعوت کرده است.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه نوشت: زیدان به دنبال بازگردان یورنته به سانتیاگو برنابئو است. رئال مادرید می‌‌خواهد با توجه به پایان قرارداد په‌په در سال 2018، این مدافع را جانشین وی کند.


ویدیو مرتبط :
چراغ سبز آپارات ،به حرکت چراغ خاموش آرین نیشنز!!!قسمت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چراغ سبز ستاره برای بازگشت به استقلال؛ فتح الله زاده به من ظلم بزرگی کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - چراغ سبز ستاره برای بازگشت به استقلال؛ فتح الله زاده به من ظلم بزرگی کرد

بازیکن عراقی سابق تیم‌های استقلال و تراکتورسازی گفت: «شخصا علاقه زیادی دارم که به استقلال بازگردم و امیدوارم در روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.»

 جاسم کرار که در چند فصل حضورش در لیگ ایران حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد و در آخر نیز نتوانست با پیراهن استقلال فصل را به پایان برساند در اندیشه بازگشت به تیم آبی‌پوش پایتخت است. او که فصل گذشته را در یکی از تیم‌های دسته دومی عراق پشت‌سر گذاشته از آمادگی بالای خود می‌گوید و معتقد است در صورت پیوستنش به استقلال می‌تواند مهره مثمرثمری برای قلعه نویی و تیمش باشد.

بازیکن سابق شماره ۱۳ استقلال به احتمال فراوان فصل آینده بازهم پیراهن این تیم را برتن می‌کند اما هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده است. در ذیل گفت‌وگوی جاسم کرار را می‌خوانید.

* مذاکراتت با استقلال تا کجا پیش رفته است؟
- وکیلم در تهران در حال مذاکره با استقلالی‌هاست. آنطور که من خبردار شدم مذاکرات خوب پیش رفته و احتمال بازگشتم به این تیم زیاد است. زمانی که توافق نهایی میان وکیلم و باشگاه استقلال صورت بگیرد به ایران می‌آیم تا قراردادم را با این باشگاه امضا کنم.

* چه شد بعد از چند‌سال تصمیم به بازگشت گرفتی؟
- با خاطره خوبی از استقلال جدا نشدم و اتفاقات ناخوشایندی در آخرین سالی که در این تیم حضور داشتم، رخ داد اما مدیرعامل و سرمربی این تیم نسبت به آن زمانی که من در تیم بودم، تغییر کرده است. وکیلم این‌طور می‌گفت که مدیران جدید با نفرات قبلی متفاوت هستند و شخص مدیرعامل نیز انسان باشخصیتی است. قلعه نویی را هم که دیگر همه می‌شناسند که چقدر در فوتبال ایران موفق بوده است و افتخار می‌کنم که شاگرد او باشم. فتح‌الله‌زاده به من ظلم بزرگی کرد و همین که استقلالی‌ها دوباره به سراغ من آمدند، نشانه‌ای است که مدیران قبلی رفتار خوبی با من نداشتند که مجبور شدم از این تیم جدا شوم. شخصا علاقه زیادی دارم که به استقلال بازگردم و امیدوارم در روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.

* زمانی که در لیگ ایران بازی می‌کردی، حاشیه‌های زیادی داشتی، هنوز هم بازیکن پرحاشیه‌ای هستی؟
- آن کرار قبلی تمام شده و دیگر به‌دنبال حاشیه نیستم. حتی از حاشیه‌ها دوری می‌کنم زیرا سنم بالا رفته و تجربه‌ام به من کمک می‌کند دیگر اشتباهات دوران جوانی‌ام را تکرار نکنم. اگر به استقلال بروم، قطعا می‌توانم مثمرثمر باشم، البته قبلا نیز حاشیه زیاد نداشتم و بیشتر دیگران سعی می‌کردند برایم حاشیه درست کنند.

* سال گذشته هم از تراکتورسازی پیشنهاد داشتی اما به لیگ ایران نیامدی؟
- من سابقه بازی در تراکتورسازی را دارم و حتی پیش از اینکه به استقلال بپیوندم، ترجیحم روی تراکتورسازی بود اما امسال برخلاف ‌سال گذشته پیشنهادی از سوی این باشگاه به من نشد. ‌سال گذشته نیز شرایط این را نداشتم به ایران بیایم وگرنه به هواداران تراکتورسازی و این باشگاه شدیدا علاقه دارم.

* شنیده‌ها حکایت از آن دارند که ماه‌هاست از فوتبال دور هستی و آمادگی بالایی نداری؟
- چه کسی گفته من در فصل اخیر بازی نکردم؟ من در یک تیم دسته دوم لیگ عراق عضویت داشتم و اتفاقا آمادگی بدنی‌ام بسیار بالاست. درست است که حدود ۵ ماه قبل لیگ دسته دوم عراق به پایان رسید اما در این مدت خودم به صورت انفرادی تمریناتم را ادامه دادم تا همچنان آمادگی‌ام حفظ شود.

* شایعاتی نیز شنیده می‌شود مبنی بر اینکه برای ورود به ایران با مشکلاتی روبه‌رو هستی؟
- من هیچ مشکلی برای آمدن به ایران ندارم و این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نیست. اگر با استقلال به توافق نهایی برسم به ایران می‌آیم و می‌بینید که بدون هیچ دغدغه‌ای به بازی برای تیمم می‌پردازم.

* تیم ملی ایران را در جام‌جهانی چطور دیدی؟
- بازی‌های ایران را به صورت کامل دیدم. به نظرم آنها بد بازی نکردند اما در حد تیمی نبودند که بخواهد از گروهش صعود کند. برای موفق شدن در جام‌جهانی که بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان است باید یک تیم خیلی بهتر از اینها باشد، البته کی‌روش تیم خوبی ساخته و به نظرم تیم ایران بهتر از دوره‌های قبلی کار کرد. امیدوارم یک روز برسد که تیم کشورم یعنی عراق بتواند به جام‌جهانی راه یابد و در این رقابت‌ها موفق باشد، البته راهیابی به جام‌جهانی به این سادگی‌ها نیست اما در فوتبال هم چیزی غیرممکن نیست.

* اگر به استقلال بیایی چه شماره‌ای را بر تن می‌کنی؟
- اگر این افتخار را داشته باشم که دوباره پیراهن استقلال را بپوشم، شماره ۱۳ را مثل گذشته بر تن می‌کنم. می‌دانم که در ایران ۱۳ عدد نحسی به‌شمار می‌آید اما من این شماره را دوست دارم و برایم خوش‌یمن بوده است.
اخبار ورزشی - روزنامه شهروند