ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چراغ سبز دنیزلی به پرسپولیسی ها





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چراغ سبز دنیزلی به پرسپولیسی ها

مترجم پیشین مصطفی دنیزلی خبر داد که این مربی برای حضور دوباره در پرسپولیس ابراز علاقه کرده است.

اوج نوشت: ناصر صادقی درباره اینکه اگر پرسپولیس در ادامه فصل جاری لیگ برتر درخواست آغاز همکاری دوباره با دنیزلی را بدهد پاسخ این مربی چه خواهد بود گفت: «آخرین خبر درباره این بحث این است که دنیزلی تغییر نظر داده و اگر پرسپولیس پیشنهاد رسمی برای همکاری دوباره بدهد، با آن موافقت می کند.»

وی درباره اینکه آیا مشکل خانوادگی که باعث جدایی ناگهانی دنیزلی شد برطرف شده یا نه اظهار داشت: «بله، دنیزلی دیگر مشکل خانوادگی ندارد و آماده همکاری است.»/جام نیوز


ویدیو مرتبط :
چراغ سبز آپارات ،به حرکت چراغ خاموش آرین نیشنز!!!قسمت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز یارگیری پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات ؛ چراغ سبز مدافع فولاد خوزستان



اخباراخبارورزشی, نقل و انتقالات


 اخبار ورزشی - آغاز یارگیری پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات ؛ چراغ سبز مدافع فولاد خوزستان

پرسپولیس از فولاد بختیار رحمانی را هم می‌ خواهد اما هنوز معلوم نیست که بختیار به فوتبالش در ایران ادامه دهد یا بعد از جام‌جهانی به یک کشور خارجی برود.

  برای علی دایی سرمربی پرسپولیس خروجی جلسه امشب هیات مدیره تاثیر زیادی در آینده پرسپولیس دارد. در این جلسه که در واقع تکلیف جهت گیری مالی و سیاست های کلی پرسپولیس در این فصل مشخص می‌ شود خروجی جلسه به اطلاع علی دایی خواهد رسید، مربی ای که بی صبرانه در انتظار آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر فوتبال ایران برای تقویت پرسپولیس است.

 در بین بازیکنانی که در فهرست علی دایی حضور دارند، عبدالله کرمی اوکی اولیه را به پرسپولیس داده است. البته این مدافع جنوبی از سپاهان هم پیشنهاد دارد وهنوز مشخص نیست که تا چه حد می‌ شود روی حرف شفاهی اش حساب کرد.


پرسپولیس از فولاد بختیار رحمانی را هم می‌ خواهد اما هنوز معلوم نیست که بختیار به فوتبالش در ایران ادامه دهد یا بعد از جام‌جهانی به یک کشور خارجی برود. رضا نوروزی، محسن فروزان و ... دیگر بازیکنانی هستند که در فهرست 5 نفره علی دایی جا دارند. علی دایی در صورت عدم موفقیت در جذب این ستاره ها مجبور است رو به بازیکنان خارجی با کیفیت بیاورد که احتمالا قیمتشان کمتر از ستاره های ایران است.
 اخبار ورزشی - آی اسپورت