ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چراغ سبز اوساسونا به نكونام؛ تخفیف بده و در اسپانیا بمان!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چراغ سبز اوساسونا به نكونام؛ تخفیف بده و در اسپانیا بمان!

رسانه‌های اسپانیایی اعلام كردند اگر جواد نكونام با كاهش دستمزد خود موافقت كند، در اوساسونا خواهد ماند.

ایسنا:"ناوارا اسپورت" در گزارشی خبر داد كه مقامات باشگاه اوساسونا در حال مذاكره با مدیر برنامه‌های جواد نكونام هستند و چنان‌چه این بازیكن با كاهش دستمزد خود موافقت كند، فصل آینده نیز در اوساسونا بازی خواهد كرد.

نكونام گران‌ترین بازیكن اوساسونا است و این باشگاه اسپانیایی به دلیل شرایط نامناسب مالی توان پرداخت دستمزد بازیكن ایرانی خود را ندارد. نكونام یك فصل دیگر با اوساسونا قرارداد دارد اما این باشگاه پیش از این اعلام كرده بود حاضر است به ازای دریافت 2.5 میلیون یورو، رضایت‌نامه او را برای پیوستن به سایر تیم‌ها صادر كند.

باشگاه استقلال و چند باشگاه قطری و تركیه‌ای از جمله مشتریان جواد نكونام هستند. هافبك ایرانی اوساسونا در سال 2006 به این باشگاه پیوست و تا كنون بیش از 150 بازی برای این تیم انجام داده است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
چراغ سبز آپارات ،به حرکت چراغ خاموش آرین نیشنز!!!قسمت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوساسونا به نكونام چراغ سبز نشان داد


رسانه‌های اسپانیایی اعلام كردند اگر جواد نكونام با كاهش دستمزد خود موافقت كند، در اوساسونا خواهد ماند.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های اسپانیایی اعلام كردند اگر جواد نكونام با كاهش دستمزد خود موافقت كند، در اوساسونا خواهد ماند.

 "ناوارا اسپورت" در گزارشی خبر داد كه مقامات باشگاه اوساسونا در حال مذاكره با مدیر برنامه‌های جواد نكونام هستند و چنان‌چه این بازیكن با كاهش دستمزد خود موافقت كند، فصل آینده نیز در اوساسونا بازی خواهد كرد.

 نكونام گران‌ترین بازیكن اوساسونا است و این باشگاه اسپانیایی به دلیل شرایط نامناسب مالی توان پرداخت دستمزد بازیكن ایرانی خود را ندارد.



 نكونام یك فصل دیگر با اوساسونا قرارداد دارد اما این باشگاه پیش از این اعلام كرده بود حاضر است به ازای دریافت 2.5 میلیون یورو، رضایت‌نامه او را برای پیوستن به سایر تیم‌ها صادر كند.


 باشگاه استقلال و چند باشگاه قطری و تركیه‌ای از جمله مشتریان جواد نكونام هستند. هافبك ایرانی اوساسونا در سال 2006 به این باشگاه پیوست و تا كنون بیش از 150 بازی برای این تیم انجام داده است.