ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چاوشی‌فر رکورد زد و جهانی شد


جمال چاوشی‌فر با ثبت رکورد جدید ملی در ماده ۵۰ متر کرال پشت جواز حضور مستقیم در مسابقات جهانی کازان را هم کسب کرد.

خبرگزاری فارس: شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی‌فر در هشتمین روز حضور در مجارستان موفق شد علاوه بر جابجایی رکورد ملی ماده 50 متر کرال پشت سهمیه مسابقات جهانی کازان2015 را هم کسب کند.

صبح امروز کادر فنی تیم ملی با اطمینان از آمادگی و شرایط روحی مناسب چاوشی‌فر به صورت مکتوب درخواست رکوردگیری مجدد برای ماده 50 متر کرال پشت را داد. چاوشی‌فر در این رکوردگیری درخشان ظاهر شد و 50 متر را در 26 ثانیه و 36 صدم ثانیه شنا کرد. کاپیتان تیم ملی شنا با این نتیجه 5 صدم ثانیه بهتر از رکورد مورد نیاز فدراسیون جهانی شنا (فینا) شنا کرد و به طور مستقیم سهمیه مسابقات جهانی کازان را گرفت.

رکورد پیشین ماده 50 متر کرال پشت هم در اختبار خود چاوشی‌فر بود. او فروردین ماه امسال و در مسابقات جایزه بزرگ دبی این مسافت را در 26ثانیه و 44صدم ثانیه شنا کرده بود.

رکورد جدید ماده 50 متر کرال پشت:

26٫36 (جمال چاوشی‌فر - مسابقات قهرمانی مجارستان)

رکورد پیشین: 26٫44 (جمال چاوشی‌فر - مسابقات جایزه بزرگ  دبی)

رکورد مورد نیاز برای ورود به مسابقات جهانی کازان 2015: 26٫41


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاوشی فر رکورد زد و جهانی شد



اخبار,اخبار ورزشی,چاوشی فر

جمال چاوشی فر در هشتمین روز حضور در مجارستان، علاوه بر جابجایی رکورد ملی ماده 50 متر کرال پشت سهمیه مسابقات جهانی کازان2015 را کسب کرد..

به گزارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چاووشی فر صبح امروز(شنبه) و با درخواست کادر فنی تیم ملی و موافقت کمیته مسابقات برای بار مجدد در ماده 50 متر کرال پشت شرکت کرد و توانست ضمن جابه جایی رکورد سهیمه مسابقات جهانی کازان را کسب کند. نماینده ایران در رکورد گیری ماده 50 متر کرال پشت رکورد 26 ثانیه و 36 صدم ثانیه را به نام خود ثبت کرد و جهانی شد.

کاپیتان تیم ملی شنا با این نتیجه 5 صدم ثانیه بهتر از رکورد مورد نیاز فدراسیون جهانی شنا (فینا) شنا کرد و به طور مستقیم سهمیه مسابقات جهانی کازان را گرفت. رکورد پیشین ماده 50 متر کرال پشت در اختیار خود چاوشی فر بود. این شناگر در فروردین ماه سال جاری و در جریان رقابت های جایزه بزرگ دبی این مسافت را در 26 ثانیه و 44 صدم ثانیه شنا کرده بود.

اخبار ورزشی - بهار نیوز