ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی: گواردیولا به من خیانت نکرده


سرمربی منچسترسیتی گفت که جانشین خود را برای از بین رفتن تمرکز شاگردانش از زمان معرفی سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان، مقصر نمی‌داند.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی می‌‌گوید در اینکه منچسترسیتی پس از معرفی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آینده‌اش دچار افت شده، سرمربی اسپانیایی بایرن‌‌مونیخ را مقصر نمی‌داند و از او کینه‌ای به دل ندارد.

پیگرینی که مردانش فردا شب در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال‌مادرید هستند، در گفت‌و‌گو با نشریه ال‌پائیس اسپانیا اظهار داشت: به هیچ وجه احساس نمی‌کنم که گواردیولا یا باشگاه منچسترسیتی در حقم خیانت کرده‌اند. همیشه می‌دانستم که قراردادم با این باشگاه سه‌ ساله است و اینکه باشگاه سرانجام می‌خواهد گواردیولا را استخدام کند. آن سه سال اکنون سپری شده‌اند و حالا منچسترسیتی کارش را با پپ آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: هیچ کینه‌ای از پپ به دل ندارم. او به بهترین شیوه ممکن رفتار کرده است. هیچ چیزی برای گفتن علیه او ندارم. رابطه‌ام با مدیران ورزشی و اجرایی باشگاه هم خوب است و از دوران کاری‌ام در منچسترسیتی خاطرات خوبی به خاطر سپرده‌ام. از مسئولان این باشگاه بابت فرصتی که به من دادند تشکر می‌کنم و از کار کردن با آنها لذت بردم.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر تأکید کرد: به اینکه چه تیمی را با چه افتخاراتی به گواردیولا تحویل می‌دهم فکر نمی‌کنم. فقط به قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر می‌کنم. تیمی را ترک می‌کنم که قهرمان لیگ برتر شده است و رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل از این رقابت‌ها است. ما برای اولین بار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردیم و حالا به نیمه نهایی رسیده‌ایم. من‌سیتی سال قبل از آمدن من حتی یک پیروزی هم در لیگ قهرمانان کسب نکرده بود اما حالا جزو چهار تیم برتر رقابت‌ها است. ما در کنار هم پیشرفت کردیم.


ویدیو مرتبط :
پیگرینی:گل آرسنال خطای واضح بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه مورینیو به ونگر، گواردیولا و پیگرینی


سرمربی چلسی که احساس می‌کند این فصل به شدت زیرذره‌بین رسانه‌هاست عنوان کرد مربی راحت‌طلبی نیست و مثل برخی نیست که ۱۰ سال در حسرت کسب قهرمانی در لیگ برتر هستند.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو فصل گذشته پس از جدایی از رئال مادرید بار دیگر هدایت چلسی را بر عهده گرفت ولی نتوانست در نخستین فصل بازگشت به استمفوردبریج موفقیتش با آبی‌پوشان لندنی در فصول 05-2004 و 06-2005 را تکرار کند.

آقای خاص که شاگردانش دوشنبه شب در هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج پذیرای بارنلی تازه‌صعود کرده هستند، در خصوص فشاری که روی او برای کسب قهرمانی است با کنایه به ونگر به خبرنگاران گفت: چرا باید این همه فشار روی من باشد؟! در لیگ برتر برخی هستند که 10 سال است در حسرت قهرمانی هستند ولی این فصل تازه دومین سال حضور مجدد من در چلسی است.

آرسن ونگر فصل گذشته پس از 9 سال آرسنال را قهرمان جام حذفی انگلیس کرد تا انتظار طولانی‌مدت هواداران این تیم در کسب جام سرانجام به پایان برسد ولی حسرت توپچی‌های لندن در قهرمانی لیگ برتر 10 ساله شد.

وی همچنین با تلنگر زدن به پیگرینی و گواردیولا عنوان کرد: من در انتخاب تیم خیلی آدم باهوشی نیستم و فقط عاشق کار کردن و ساختن هستم. اصلاً هم علاقه‌ای به انجام دادن کارهای ساده ندارم. علاقه ندارم به تیمی بروم که مربی پیش از من به آن سر و سامان داده باشد. دوست ندارم به موقع برسم و حاصل تلاش تیم را درو کنم.

مانوئل پیگرینی فصل گذشته جانشین روبرتو مانچینی ایتالیایی در منچسترسیتی شد و این تیم را قهرمان لیگ برتر کرد. پپ گواردیولا هم به جای یوپ هاینکس بر نیمکت بایرن مونیخ نشست و این تیم را به قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان رساند.

مورینیو تصریح کرد: زمانی که به پورتو رفتم، این تیم در فصل پیش از آن به مقام پنجمی لیگ پرتغال رسیده بود. زمانی هم که هدایت رئال مادرید را برعهده گرفتم، این تیم کجا بود؟ اینتر کجا بود پیش از اینکه من سرمربی‌اش شوم؟ و حالا به چلسی آمده‌ام که نیاز به تغییر دارد. در  حال حاضر هم با چلسی در بهترین لیگ جهان حضور داریم که چهار، پنج و شش تیم در آن مدعی قهرمانی هستند.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان فصل شما، هواداران، بازیکنان و از همه مهمتر مالک باشگاه و هیئت مدیره چلسی عملکرد مرا مورد قضاوت قرار خواهید داد.