ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی: چلسی مانند یک تیم کوچک بود


مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل چلسی، حریف را به بازی کردن مانند تیم های کوچک متهم کرد.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل چلسی، حریف را به بازی کردن مانند تیم های کوچک متهم کرد.

بعد از اینکه منچسترسیتی با اخراج پابلو زابالتا، 10 نفره شد، چلسی با گل آندره شورله پیش افتاد اما لمپارد در دقایق پایان گل تساوی سیتی را به ثمر رساند.

پیگرینی که از سبک بازی تیم حریف بسیار ناراضی به نظر می رسید، آنها را به استوک سیتی تشبیه کرد:" یک تیم بزرگ مانند تیم بزرگ بازی کرد و یک تیم بزرگ دیگر، مانند تیمی کوچک مانند استوک سیتی بازی کرد."

پیگرینی همچنین از فرانک لمپارد، هافبک باتجربه تیم، تقدیر کرد و گفت:" او بازیکن بزرگی است. وقتی با او در مورد بازی کردن در منچسترسیتی صحبت کردم و او پاسخ مثبت داد، مطمئنم بود که بازیکن مهمی برای ما خواهد بود.

از او سوال کردم که آیا می خواهد در دیدار امروز بازی کند و او با اطمینان گفت که می خواهد بازی کند. او یک حرفه ای تمام عیار است. به او تبریک می گویم زیرا بازی در چنین شرایطی راحت نیست اما او همیشه آماده بازی است."


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیگرینی چلسی را یک باشگاه کوچک خواند


سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت چلسی در بازی با این تیم به مانند یک "باشگاه کوچک" رفتار کرده است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال منچسترسیتی یکشنبه شب در حالیکه با یک بازیکن کمتر بازی می‎کرد در نهایت موفق شد با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهد.

"مانوئل پلگرینی" در نشست خبری پایان بازی گفت: من از ذهنیت تیمم راضی هستم و این مهم است که به مانند یک تیم بزرگ بازی می کنیم و نه یک تیم کوچک.

وی گفت: نمی خواهم به تجزیه و تحلیل تیم چلسی بپردازم اما ما در بازی با این تیم همان کاری را کردیم که در بازی با استوک انجام دادیم.

مربی من سیتی افزود: می‌دانستیم گلزنی برای ما دشوار است اما در نهایت گل زدیم. البته کاری که دیگر تیم ها انجام می‌دهند به من مربوط نمی‌شود.