ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی: پایان فصل در موردم نظر بدهید


سرمربی منچسترسیتی به انتقادهایی که از تیمش می‌شود، پرداخت و اعلام کرد باید نتیجه‌ کار او را در پایان فصل آنالیز کرد.

خبرگزاری ایسنا: منچسترسیتی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان لسترسیتی است. این تیم اکنون با 55 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. لسترسیتی هم با 18 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

منچسترسیتی که در دو دیدار اخیر خود به بارسلونا و لیورپول باخته است، امیدهایش برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس را تا حدودی از دست داده است. مانوئل پیگرینی که در فصل نخست حضورش روی نیمکت منچسترسیتی، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه را برای تیمش کسب کرد، ممکن است فصل جاری را بدون جام به پایان ببرد.

منچسترسیتی در 9 دیدار اخیر خود در کلیه رقابت‌ها تنها دو پیروزی کسب کرده و نسبت به سال گذشته در همین موقع، پنج امتیاز کمتر دارد و 14 گل نیز کمتر به ثمر رسانده است. پیگرینی در مورد شرایط این فصل تیمش اعلام کرد: به عقیده من، پایان فصل زمان درستی برای آنالیز کردن همه چیز است. یک مربی می‌تواند جام‌های مختلفی را کسب کند اما اگر او از شیوه عملکرد شاگردانش رضایت نداشته باشد، نمی‌تواند به عنوان مربی به کارش ادامه دهد. البته گاهی هم یک مربی در تیمش هیچ جامی به دست نمی‌آورد اما بدون داشتن هیچ مشکلی به کارش ادامه می‌دهد. آن موقع است که رسانه‌ها در مورد ادامه کار مربی تردیدهایی را به وجود می‌آورند اما من به هیچ عنوان نگران آینده‌ام نیستم. تنها نگرانی من به خاطر زمان حال است. به شیوه‌ای که خودم دارم تیمم را تمرین می‌دهم زیرا به این سیستم اعتقاد دارم چون بر این باور هستم با این روش می توانیم جام‌های بیشتری کسب کنیم.

پیگرینی چندی پیش اعلام کرده بود تیمش در عرض یک ماه می‌تواند به چلسی برسد. او پس از تساوی مقابل چلسی در استمفورد بریج اعلام کرد: بدون شک برای ما مهم بود که بتوانیم اختلاف به وجود آمده را جبران کنیم. تلاش کردیم اما نتوانستیم. البته هنوز امتیازهای زیادی تا پایان فصل مانده که می توانیم برای کسب همه آنها تلاش کنیم. رویارویی با چلسی برای ما اهمیت بالایی داشت. این بازی فینال لیگ برتر نبود و زمان کافی برای جبران اختلاف پنج امتیازی مان داریم. اگر بتوانیم در ادامه فصل نیز مانند جدال با چلسی ظاهر شویم، فکر می کنم رسیدن به آنها کار آسانی خواهد بود.

پیگرینی که تیمش 10 روز پیش با نتیجه پنج بر صفر مقابل نیوکاسل هم به پیروزی رسیده بود و در همان روز هم چلسی امتیاز از دست داد اعلام کرد: خیلی خوشحالم از اینکه بار دیگر به عنوان یک تیم گلزن در ورزشگاه خودی ظاهر شدیم و گلی هم دریافت نکردیم. از اینکه تیم‌های دیگر به خصوص چلسی امتیاز از دست دادند نیز خوشحال شدم زیرا در ادامه فصل فقط نمی‌توانیم روی امتیازهایی که می‌گیریم حساب کنیم و باید منتظر افت حریفان نیز باشیم. تمام تیم‌های دیگر به جز چلسی در جدول رده‌بندی پایین‌تر از ما قرار دارند. وقتی ما پیروز می‌شویم و سه امتیاز را می‌گیریم، برایمان اهمیتی ندارد که آن تیم‌ها چه نتیجه‌هایی می‌گیرند. اگر می‌خواهیم برای قهرمانی در این فصل بجنگیم، تنها چیزی که برایمان اهمیت دارد این است که چلسی بیش از اینها امتیاز از دست بدهد. تا پایان فصل می‌توانیم همه امتیاز‌های ممکن را بگیریم و برای کسب همه آنها می‌جنگیم.

با این همه، سران باشگاه منچسترسیتی که به هیچ وجه نتیجه نگرفتن مربیان تیمشان را برنمی‌تابند، از حالا به دنبال یافتن جانشینی برای مانوئل پیگرینی هستند. گفته شده آنها برای آوردن جوزپه گوآردیولا و یورگن کلوپ، سرمربی تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند دست به کار شده‌اند اما علاقه آنها برای آوردن این دو مربی کارکشته به ورزشگاه اتحاد در حد حرف است.


ویدیو مرتبط :
شما نظر بدهید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم



 

 

 

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم

 

مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد تا پایان فصل در رئال مادرید خواهد ماند، با این حال،او هشدار داد اگر همه طرف ها راضی نباشند، او سمت مربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.

این سرمربی پرتغالی دراظهاراتی که مطبوعات اسپانیا ان را جمعه منتشرکردند، گفت:" می خواهم تا پایان فصل در باشگاه رئال مادرید بمانم ".

مورینیو خاطرنشان کرد: "می توانید به عنوان مربی، قراردادی ده ساله درفوتبال داشته باشید و این مهم نیست.اگر همه راضی باشند سرمربی به کارخود ادامه می دهد اما اگر این رضایت وجود نداشته باشد،سرمربی عوض می شود".

گمانه زنی ها درخصوص آینده مورینیو چهل وهفت ساله با گزارش ها درباره اختلاف وی با خورخه والدانو از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید تشدید شده است.

والدانو درپی تساوی یک بر یک تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم آخر جدولی آلمریا روزیکشنبه، گفت کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که بیشتر فصل را بر روی نیکمت ذخیره ها گذرانده است، ازبی عدالتی بزرگی رنج می برد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دنبال خرید مهاجمی جدید به جای گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی این باشگاه است که ممکن است تا پایان فصل به علت آسیب دیدگی از میادین فوتبال به دور باشد.

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که والدانو خواستار آن است که بنزما از ابتدا در ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید درکنار کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم قرار بگیرد.

بنزما پس ازپیوستن ازباشگاه لیون به رئال مادرید در تابستان سال دو هزار و نه میلادی، دوران چندان خوبی در این باشگاه نداشته است و نداشتن آمادگی بدنی موجب شد این بازیکن جایگاه خود را درتیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال که در آفریقای جنوبی برگزار شد، از دست بدهد.