ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی: هارت را برای یک ماه نداریم


سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد تیمش تا یک ماه آینده قادر به استفاده از جو هارت و رحیم استرلینگ نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد تیمش تا یک ماه آینده قادر به استفاده از جو هارت و رحیم استرلینگ نخواهد بود.

منچسترسیتی در ادامه رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر در خانه به دیدار یونایتد رفت و با یک گل شکست خورد. این تیم با این شکست در رده چهارم باقی ماند ولی فاصله آنها با تیم های رده پنجم و ششم جدول کاهش یافت تا کسب آخرین سهمیه لیگ برتر برای فصل بعد لیگ قهرمانان سخت تر از قبل شود.

جو هارت و رحیم استرلینگ دو ستاره منچسترسیتی که در داربی شهر منچستر مصدوم شدند، احتمالاً حدود یک ماه از میادین به دور خواهند بود و این دو بازیکن دیدار حساس برابر پاری سن ژرمن را از دست خواهند داد.

مانوئل پیگرینی بعد از شکست تیمش برابر منچستریونایتد گفت: استرلینگ و هارت با مصدومیت مواجه شدند و با اطلاعاتی که از تیم پزشکی گرفتم فهمیدم که تا یک ماه آینده قادر به استفاده از این دو نخواهیم بود. هر دو دچار مشکل عضلانی شدند. مصدومیت استرلینگ از ناحیه کشاله ران است و مصدومیت هارت از ناحیه ماهیچه ساق پا. نمی توانم الان به طور دقیق بگویم چه زمانی بازخواهند گشت ولی به طور معمول نمی توانید از چنین مصدومیت هایی در مدت زمان یک هفته بازگردید. بنابراین تصورم این است سه تا چهار هفته از مستطیل سبز به دور خواهند بود.

پیگرینی ادامه داد: برای برد به این دیدار آمده بودیم چرا که در خانه بازی می کردیم و می خواستیم برنده باشیم. بیشاز 90 دقیقه فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف انجام دادیم اما فرصت هایمان را از دست دادیم و روی گل آن ها، مرتکب اشتباه شدیم. تلاش کردیم اما نتوانستیم آن را به ثمر بنشانیم. در نیمه نخست‌، پیش از آن که آن ها گلزنی کنند، ما کنترل بازی را در دست داشتیم و از ۳ یا ۴ شانس مسلم گلزنی برخوردار بودیم و ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. شاید ما بعد گل به خوبی کار نکردیم اما در نیمه دوم نمایش و نگرش خوبی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم نیز هر چقدر تلاش کردیم نتوانتسمی به گل برسیم.

او در پایان گفت: 3 امتیاز حساس را از دست دادیم ولی این اصلا بد نیست چرا که همچنان در رده چهارم قرار داریم و همه چیز در دست خودمان هست و می توانیم این جایگاه را حفظ کنیم.


ویدیو مرتبط :
جالب!! در ایران زنده خوب نداریم و مرده بد نداریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تا یک ماه دیگر خورشید نداریم


انتشار روزنامه خورشید به مدت حداکثر یک ‌ماه و به منظور بازنگری در اهداف انتشار، خط‌وط مشی‌ و سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی روزنامه متوقف می‌شود.

خبرگزاری فارس: انتشار روزنامه خورشید به مدت حداکثر یک ‌ماه و به منظور بازنگری در اهداف انتشار، خط‌وط مشی‌ و سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی روزنامه متوقف می‌شود.

 به آگاهی تمامی خوانندگان و مشترکان محترم روزنامه خورشید و نیز تمامی شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی می‌رساند، این سازمان به عنوان صاحب امتیاز و ناشر روزنامه خورشید، در نظر دارد ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده، نسبت به بازنگری در اهداف انتشار، خط‌مشی‌ها، سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی این روزنامه همسو با انتظارات، مطالبات به حق و نیازهای متنوع مخاطبان آن اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارآفرینان اقدام کند.

بر این اساس، انتشار این روزنامه از تاریخ صدور اطلاعیه حداکثر به مدت یک‌ماه متوقف می‌شود و نتایج مطالعات، بررسی‌ها و تصمیمات بعدی در این زمینه متعاقباً به آگاهی عموم خواهد رسید.

بدیهی است تمامی حقوق قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی طرف همکاری با این نشریه از سوی صاحب‌امتیاز و ناشر این رسانه کماکان در چارچوب تعهدات فیمابین معتبر خواهد بود.