ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی سطح تمرکز شاگردانش را ستود


مانوئل پیگرینی بازیکنانش را به خاطر حفظ تمرکزشان در سرتاسر پیروزی 1-3 برابر لیورپول، ستود.

طرفداری: به گزارش اسپورتس مول، دو گل از استفان یووتیچ و یک گل از آگوئروی تعویضی، مدافع عنوان قهرمانی را در جایگاه قدرت‌مندی قرار داد. ریکی لمبرت تک گل لیورپول را به ثمر رساند.

پیگرینی پس از بازی به اسکای اسپورتس نیوز گفت: "ما در طول بازی تلاش کردیم و برابر تیمی بسیار خوب بازی کردیم. ما با و بدون توپ 95 دقیقه تلاش کردیم و به اندازه کافی خطر ایجاد کردیم تا 3 گل به ثمر برسانیم.

"وقتی برابر تیمی قوی بازی می‌کنید، باید متمرکز باشید و تمرکز و شدّت بالای بازی‌مان خوب بود. گرفتن 6 امتیاز از دو بازی اوّل مهم بود، چرا که بازی‌های آغازین ما دشوار بودند."

بازی بعدی سیتی برابر استوک در خانه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
کنترل و نظارت طراحی ساختار سازمانی (1) تمرکز و عدم تمرکز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیگرینی: روی مسی تمرکز نمی‌کنیم


سرمربی منچسترسیتی با اعلام این که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است، تاکید کرد تیمش روی کنترل این بازیکن تمرکز نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بارسلونا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر آغاز می‌شود.

مانوئل پیگرینی بر این باور است که تیمش این توانایی را دارد که به بارسلونا اجازه ندهد بازی همیشگی‌اش را که حفظ توپ است، اجرا کند. او همچنین تاکید کرد که جیمز میلنر، هافبک تیمش به آمادگی کامل رسیده و می‌تواند برای فیروزه‌ای‌ها به میدان برود.

وی در این‌ باره گفت: سال گذشته در همین مرحله با بارسلونا روبه‌رو شدیم. آن زمان در دو ماه 19 بازی انجام داده بودیم اما امسال وضعیت بهتری داریم و بیشتر استراحت کرده‌ایم. در حال حاضر این آمادگی را داریم تا مقابل این حریف سخت بایستیم. در مرحله گروهی هم با توجه به این که شرایط بدی داشتیم، هیچوقت به این نکته فکر نکردیم که حذف می‌شویم. تا روز آخر جنگیدیم. شاید در برخی از دیدارهای مرحله گروهی خوب نبودیم اما در روزی که توانستیم بایرن مونیخ را شکست دهیم، شخصیت بالای تیمی‌مان را به رخ همه کشیدیم.

پیگرینی در مورد نبود یحیی توره، هافبک تاثیرگذار تیمش در ترکیب منچسترسیتی به دلیل محرومیت هم عنوان کرد: ترجیح می‌دادم او را در ترکیب می‌داشتم. یحیی بازیکن مهمی برای ماست. البته می‌دانم که می‌توانیم نبود او را با بازیکنان بزرگ دیگری که در ترکیب داریم جبران کنیم. دوست دارم با این بازیکنان، بازی را ببریم. در هر حال نمی‌خواهم هیچ گلی دریافت کنیم. اگر قرار است مساوی کنیم، بهتر است بدون گل باشد نه تساوی یک بر یک.

سرمربی پیشین ویارئال و رئال مادرید در ادامه به اظهارنظر در مورد بارسلونا پرداخت. وی خاطر نشان کرد: از سال گذشته که با آنها روبه‌رو شدیم، سیستم بازی‌مان را تغییری نداده‌ایم. بازی‌های زیادی انجام داده و برای رویارویی با آنها خیلی خسته بودیم و نتیجه‌ای هم از آن دیدار نگرفتیم. می‌خواستیم بازی را باز کنیم و روی دروازه‌شان خطرساز شویم. فکر می‌کنم در پیکار با بارسلونا تنها نیاز است که توپ را از چنگ آنها درآوریم و به آنها اجازه ندهیم بازی همیشگی‌شان که حفظ توپ است را انجام دهند. نمی‌توانیم به آنها اجازه دهیم با ریتم همیشگی مقابل ما بازی کنند.

پیگرینی در مورد لیونل مسی، ستاره بارسلونا هم گفت: او بهترین بازیکن دنیاست اما نمی‌توانیم فقط روی کنترل او تمرکز کنیم. بارسلونا بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. باید بازی را به نزدیک محوطه جریمه آنها ببریم و زمانی هم که توپ را در اختیار داریم، حواسمان جمع باشد.

بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لیگا در نوکمپ مقابل مالاگا تن به شکست یک بر صفر داد. سرمربی منچسترسیتی در مورد شکست تیم رقیب هم عنوان کرد: با این که آنها در دیدار این هفته‌شان شکست خوردند، فکر می‌کنم بارسلونای واقعی را در ورزشگاه اتحاد می‌بینید. پیش از شکست مقابل مالاگا آنها روی نوار پیروزی‌های پیاپی بودند. به همین دلیل فکر می‌کنم بهترین بارسلونا را در رویارویی با ما خواهید دید. چون دیگر در اسپانیا زندگی نمی‌کنم، برایم ساده نیست در مورد بارسلونا حرف بزنم. به عنوان یک مربی دوست دارم وارد چنین جدالی با بارسلونا شده و با پیروزی زمین را ترک کنم.