ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیگرینی: رئال مادرید بزرگترین تیم دنیا است


سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس گفت: رئال مادرید بزرگترین تیم باشگاهی در دنیا است.

خبرگزاری فارس: مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر رئال مادرید گفت: ما مقابل بزرگ‌ترین تیم باشگاهی در دنیا قرار می‌گیریم و شکست دادن این تیم کار بسیار سختی است، مسلم است که ما هم برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد اما کار بسیار سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: برای شکست دادن رئال مادرید باید با همه توان بازی کنی و بدانی که اولین اشتباه، به آخرین اشتباه تبدیل خواهد شد، آنها آمده‌اند که کار را در بازی رفت تمام کنند، این همان کاری است که برای انجام آن وارد میدان خواهیم شد و قصد داریم در همین بازی رفت، خیال هواداران خود را راحت کنیم.


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید ، تیم تاریخ ساز - رئال در برلین ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید، بهترین تیم سال 2014 دنیا


فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال، امروز اسامی تیم های برتر دنیا در سال 2014 را اعلام کرد.

ورزش سه: فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال، امروز اسامی تیم های برتر دنیا در سال 2014 را اعلام کرد. بر این اساس، رئال مادرید با 381 امتیاز که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، بهترین تیم دنیا در سال 2014 معرفی شد. رئال در سال 2014، 4 عنوان قهرمانی ارزشمند را بدست آورد که در تاریخ این باشگاه بی نظیر بود.

پس از رئال، بایرن با 276 امتیاز و اتلتیکو با 267 امتیاز دوم و سوم شدند. بارسا نیز با 251 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. تاکنون سابقه نداشته که تیمی با 381 امتیاز بتواند عنوان اول را از آن خود کند. اختلاف 105 امتیازی بین تیم اول و دوم نیز هرگز پیش از این مشاهده نشده است. فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال، از سال 1991 اقدام به معرفی برترین تیم های دنیا می کند.