ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیکه: رویای من بازی برای بارسلونا بود


جرارد پیکه می گوید که رویایش بازی در بارسلونا بوده و قصد دارد در این باشگاه بازنشسته شود.

طرفداری: جرارد پیکه در گفت و گوی اختصاصی با سایت Four Four Two به سوالات خبرنگار این سایت پاسخ داده است.

او در مورد بازگشت به منچستر یونایتد بیان کرد: "رویای من بازی برای باشگاه بارسلونا بود. من از این جا بودنم خوشحالم و به تازگی قراردادم را نیز تمدید کرده ام، من تصمیم دارم که در این تیم بازنشسته شوم.هر چند که ما از آینده با خیر نیستیم."

دوست دارید در کنار چه بازیکنی بازی کنید؟ " خیلی از بازیکنان هستند که برخی قبل از من فوتبال بازی می کردند، بازیکنانی نظیر فرانس بکن باوئر، رونالد کومان و فرناندو هیرو."

چه تصویری از زلاتان در ذهنتان دارید؟ " من در حال تکمیل کتابم بودم که زلاتان آمد و به من تبریک گفت و من را بغل کرد، عکاسی هم آن جا بود که به صورت پراکنده از ما عکس برداری می کرد. هیچی نمی توانم بگویم جز آن که عکس العمل زلاتان من را سوپرایز کرد.

آن موقع قبل از بازی با رئال مادرید بود و مطبوعات قصد داشتند تمرکز ما را به هم بزنند، که البته ما آن سال خیلی راحت لالیگا را فتح کردیم. من بارسلونا، روش بازی اش و همینطور فلسفه اش را دوست دارم و به همین دلیل قراردادم را نیز تمدید کردم و دوست دارم در این باشگاه بمانم، بیشتر تمرین کنم و بتوانم خودم را ثابت نمایم."پژاوی یا اسکولز؟ "نمی توانم جوابی برای این سوال پیدا کنم، هر دو بازیکن خارق العاده هستند و به فوتبال خدمت کرده اند، اما از لحاظ تعداد جام ها ژاوی بالاتر قرار دارد."

در مورد پسرش (میلان) : "آرزو دارم میلان فوتبالیست شود و اگر این راه را برود من خوشحال می شود، اگر کار دیگه ای انجام داد او را به طور کامل پشتیبانی می کنم."

در مورد پپ گواردیولا: "او شخصی فوق العاده است، پپ با فوتبال نفس می کشد، او نمی تواند از فکر این که چگونه می شود حریف را متوقف کرد بیرون بیاید، همیشه به حمله کردن فکر می کند. پپ در بارسلونا تغییرات بسیاری به وجود آورد و به من کمک بزرگی کرد."

در مورد آهنگ های همسرت؟ "من اگر این کار را نکنم پس چه کنم؟ به نظر من آهنگ های او فوق العاده و بهترین هستند."


ویدیو مرتبط :
گلزنی پسر پیکه (میلان پیکه) برای بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوآرس: بازی در بارسلونا رویای من بود


مهاجم جدید بارسلونا در نامه‌ای از هواداران لیورپول خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایسنا: لوئیس سوآرس پس از توافق به باشگاه لیورپول و بارسلونا به تیم اسپانیایی پیوست تا فصل آینده در نوکمپ توپ بزند.

مهاجم اروگوئه‌ای و جدید بارسلونا در نامه خود خطاب به هواداران لیورپول که در سایت این باشگاه منتشر شد، گفت: امیدوارم مرا درک کنید که چرا این تصمیم را گرفته‌ام. لیورپول هر کاری می‌توانست برای حفظ من انجام داد، اما بازی کردن و زندگی در بارسلونا جایی که خانواده همسرم حضور دارد، یک رویا و جاه طلبی در زندگی من است. حالا زمان رسیدن به این رویا فرا رسیده است.

او همچنین گفت: برای یک زندگی جدید و چالش‌های نو در اسپانیا آماده‌ام. هم من و هم خانواده‌ام عاشق تیم و شهر بارسلونا هستیم، اما بیشتر از همه من به هواداران فوق‌العاده‌ باشگاه علاقه دارم. با این حال من و خانواده‌ام همیشه طرفدار لیورپول باقی خواهیم ماند.

سوآرس گفت: امیدوارم برندان راجرز و تیم آینده‌اش موفق باشند. باشگاه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارد. افتخار می‌کنم عضوی از این باشگاه بودم و کمک کردم که لیورپول به جمع صدرنشینان لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا برگردد.