ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیکان تهران به لیگ برتر صعود کرد


تیم فوتبال پیکان تهران با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.

خبرگزاری مهر: تیم‌های پیکان تهران و فجرسپاسی شیراز از ساعت 16:30 امروز پنجشنبه دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر را به قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه شهر قدس برگزار کردند که در پایان تیم پیکان تهران با یک گل برابر حریف خود پیروز شد و به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد. تنها گل این مسابقه را سعید حلافی در دقیقه 71 به ثمر رساند.

در نیمه نخست دو تیم بازی نسبتا برابری را ارایه کردند که البته تیم فجرسپاسی دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفت که معدنچی و رمضان‌نژاد در دقایق 15 و 21 این فرصت‌ها را از دست دادند تا در نیمه نخست گلی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

با شروع نیمه دوم شرایط بازی کاملا تغییر کرد و این تیم پیکان بود که برتر از حریف ظاهر شد و بارها خط دفاعی تیم فجرسپاسی را تحت فشار قرار داد. در دقیقه 71 بازی بود که سعید حلافی از موقعیت ایجاد شده استفاده کرد و دروازه تیم فجر را باز کرد.

بعد از این گل شاگردان یاوری که سقوط از لیگ برتر را باور نداشتند سراسیمه به سمت دروازه حریف حمله ور شدند اما در دقیقه 81 این تیم پیکان بود که در یک ضد حمله تا آستانه گل دوم هم پیش رفت ولی کریمی ضربه خود را به بالای دروازه حریف زد.

پس از این صحنه همچنان بازیکنان تیم فجرسپاسی توپ را از هر نقطه زمین به درون محوطه جریمه پیکان ارسال می‌کردند اما حملات احساسی آنها نتیجه نداد تا شاگردان یاوری ناباورانه وداع تلخی با لیگ برتر داشته باشند.

بدین ترتیب تیم پیکان به عنوان شانزدهمین تیم در چهاردهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال حضور پیدا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
کارشناس داوری بازی استقلال تهران / پیکان تهران لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکان با پیروزی مقابل فجر به لیگ برتر صعود کرد



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - دیدار برگشت پلی‌ آف لیگ برتر
پیکان با پیروزی مقابل فجر به لیگ برتر صعود کرد

تیم فوتبال پیکان با پیروزی مقابل فجر سپاسی جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را بدست آورد.

بازی برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و فجر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و در پایان تیم پیکان با نتیجه یک بر صفر فجر را مغلوب کرد و به عنوان آخرین تیم جواز حضور در لیگ برتر ایران را بدست آورد.

تک گل این دیدار را سعید حلافی در دقیقه 71 به ثمر رساند.

دیدار رفت این دو تیم در شیراز با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

اخبار ورزشی - ورزش 3