ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیوس: چرا طارمی به بوشهر رفت؟


سرمربی سپیدرود عقیده دارد قهرمانی در مشت پرسپولیس است.

ورزش سه: سرمربی سپیدرود عقیده دارد قهرمانی در مشت پرسپولیس است. او درباره باخت پرسپولیس به نفت گفت: پرسپولیسی ها اشتباه کردند وحرف از غرور نبوده است،من شنیده ام مهدی طارمی در فاصله 2 بازی ووقتی محروم بوده به بوشهررفته که اشتباه بوده است،نا آمادگی نورمحمدی مزید بر علت بود،سوشا مکانی را نباید بعد از بازی با استقلال وآن اشتباهی که اگر تیم عقب بود کمرش میشکست به بازی میگرفتیم ونوبت استفاده از لوبانف بود که حداقل اشتباه فاحش نمیکند وعملکردش در تیم ملی ازبکستان عالی بوده است،در دفاع راست هم اگر از بازیکنی مثل نوراللهی  وکفش گری هم در این پست استقاده میکردیم حداقل در هنگام دفاع آن قدر آشفته عمل نمیکردیم.

فرشاد پیوس میگوید،اشتباه داور هم موضوع مهمی بود اما اشتباه دیگر در این بازی متعلق به برانکو بود که احمدزاده را تعویض کرد ودر آن دقائق بهتر بود عالیشاه وحتی طارمی بیرون بیایند.

پیوس ادامه داد علیرغم انتقاداتی که دارم باید بگویم هنوز هم معتقدم پرسپولیس قهرمان میشود و2 حریف پرسپولیس در 2 هفته آینده روی برد را نخواهند دید.

او در پایان گفت تیم سپیدرود رشت هم تیم سرخهای رشت است ،لطفا از این تیم هم حمایت کنیم تا فوتبال رشت با آن همه سابقه به حداقل حقش که لیگ یک است برسد!


ویدیو مرتبط :
واکنش جذاب مردم بوشهر به درخشش مهدی طارمی و مهدی قایدی در آسیا !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی طارمی:مقابل دایی تعظیم می کنم و دست پیوس را می بوسم



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی طارمی

 مهدی طارمی می گوید نمی خواسته دایی و پیوس را ناراحت کند.

 همین چند روز پیش بود که مهدی طارمی در گفت و گویی ادعا کرده بود که می خواهد رکوردهای علی دایی را بشکند و به روزهای خوب خودش در تیم ملی و پرسپولیس ادامه بدهد.او حتی در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر موقعیت خراب می کند پای فرشاد پیوس را به میان کشیده و گفته بود:«پیوس هم موقعیت خراب می کرد.»

طارمی پس از گذشت چند روز و در گفت و گو با خبرورزشی حرف های تازه ای می زند.او می گوید:« به دایی تعظیم می كنم و دست پیوس را می بوسم.»

   اخبار ورزشی  -  خبر انلاین