ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیوس: مدیرعاملی نمی‌خواهیم که همیشه در تلویزیون باشد



فرشاد پیوس,باشگاه پرسپولیس,اخبار پرسپولیس

پیوس: پرسپولیس باید خانه‌تکانی اساسی شود / مدیرعاملی نمی‌خواهیم که همیشه در تلویزیون باشد

فرشاد پیوس از شرایط فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس در فینال جام‌حذفی اظهار کرد: در ابتدا از طرف خودم به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از هواداران عذرخواهی می‌کنم که این بازیکنان نتوانستند جام را به دست بیاورند.

90 هزار پرسپولیسی در ورزشگاه بودند و خیلی از آنها هم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

وی ادامه داد: هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. پرسپولیس در ابتدا بازی را در دست داشت اما بعد از گل اول دچار افت بدنی شد. فکر می‌کنم به خاطر تعطیلی‌هایی که پیش از این بازی وجود داشت بازیکنان از نظر بدنی چندان آماده نبودند.

بعد از این‌که گل زدند، عقب کشیدند. نویدکیا و خلعتبری از کناره‌های زمین به راحتی نفوذ می‌کردند. همچنین سپاهان بیشتر کارهای ترکیبی انجام می‌داد اما پرسپولیس به بازی مستقیم و انداختن توپ پشت مدافعان سپاهان روی آورده بود.

پیوس با اشاره به اینکه بازیکنان سپاهان انگیزه بیشتری برای پیروزی از خود نشان دادند، گفت: برتری هافبک وسط‌های سپاهان و نیروی جوانی ابراهیمی و پاپی به سپاهان کمک کرد تا میانه میدان را به دست گیرد. پرسپولیس بعد از گل اول کار فنی خاصی نکرد. ضمن اینکه رضا حقیقی و حسین ماهینی اگرچه قبلا برای پرسپولیس خوب کار می‌کردند اما در این بازی خوب نبودند که فکر می‌کنم به دلیل مصدومیت‌شان بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با بیان اینکه تعویض‌های گل‌محمدی در این بازی نابه‌جا بود گفت: نوروزی را به جای انصاری‌فرد آورد که این تعویض خیلی زود انجام شد. بعد از آن نقی‌زاده به جای کریمی آمد تا پرسپولیس با سه هافبک دفاعی بازی کند اما نقی‌زاده حتی نتوانست یک نفوذ داشته باشد.

در واقع او و کلاه‌کج بازیکنانی نیستند که بتوانند لب خط استارت بزنند و از یار مقابل خود رد شوند. در حالی که کریمی تا زمانی که در زمین بود سه، چهار پاس طولی خیلی خوب به هادی نوروزی داد که او را با دروازه‌بان حریف تک‌به‌تک کرد. به نظر من کادرفنی پرسپولیس و دستیاران یحیی نتوانستند در این بازی به او کمک کنند. یحیی کسی را نداشت تا به او مشاوره بدهد. شخصیت نیمکت سپاهان خیلی بالاتر از پرسپولیس بود.

پیوس در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا با اشاره به اینکه مهدوی‌کیا می‌توانست زودتر به زمین بازی بیاید، گفت: یحیی می‌توانست 5 بازیکن خود را کنار بگذارد و مهدوی‌کیا را از دقیقه 60 به بازی بیاورد. مهدی می‌توانست خیلی مفید باشد اما مثل اینکه واقعا کادر فنی دوست نداشت مهدی، مهدی باشد. واقعا مهدوی‌کیا به درد این بازی می‌خورد.

چطور می‌شود که او در زمان ژوزه می‌توانست در چند پست مختلف بازی کند، ضربات ایستگاهی خطرناک بزند و حتی برای پرسپولیس گلزنی کند اما به ناگهان در زمان گل‌محمدی او بازیکنی ناآماده می‌شود؟ واقعا با مهدوی‌کیا خیلی نامهربانی کردند.

وی در ادامه گفت: هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه باید جوابگو باشند. جواب این همه هوادار را چه کسی می‌خواهد بدهد؟ وقتی داشتم از ورزشگاه بیرون می‌آمدم، هواداران به من می‌گفتند که همه این‌ها را اعلام کن. من هم به خاطر هواداران حرف می‌زنم. البته الان هیات‌مدیره و رویانیان توپ را به زمین همدیگر می‌اندازند و می‌گویند ما مقصر نیستیم.

پیوس درباره احتمال تغییر در کادرفنی پرسپولیس برای فصل بعد گفت: همیشه موافق مربی ایرانی هستم. پرسپولیس باید یک مربی ایرانی باتجربه داشته باشد که در پرسپولیس باسابقه بوده و بازیکنان هم حرفش را بخوانند و او هم بتواند به معنای واقعی تیم را رهبری کند.

البته احتمال دارد در پایان این فصل تغییرات مدیریتی هم شامل حال پرسپولیس شود اما تغییر مدیرعامل به درد پرسپولیس نمی‌خورد. پرسپولیس مدیرعاملی نمی‌خواهد که همیشه در تلویزیون باشد و کری بخواند بلکه مدیری می‌خواهد که در آرامش کارش را انجام دهد و مثل فتح‌الله‌زاده حتی در بی‌پولی‌ها هم تیمش را قهرمان کند. به نظر من اگر رویانیان می‌خواهد برود، زودتر استعفا بدهد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس برای فصل بعد یک خانه‌تکانی خوب از بالا تا پایین نیاز دارد. واقعا چطور است که در هر بازی پرسپولیس سه چهار نفر بازوبند کاپیتانی را می‌بندند؟ همین است که می‌گوییم پرسپولیس ثبات ندارد. فصل بعد باید آن‌هایی به پرسپولیس بیایند که پیراهن این تیم را دوست داشته باشند نه اینکه به خاطر پول به پرسپولیس بیایند./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حمیدرضا سیاسی از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد همیشه خندان رادیو و تلویزیون


بیش از سه دهه است كه مردم صدای منوچهر آذری را از رادیو می‌شنوند و خنده‌های مخصوص و سوت بلبلی‌های او را دوست دارند؛ مرد همیشه خندان رادیو و تلویزیون كه 10سالی می‌شود با «جمعه ایرانی» در رادیو فعال است و چند روز پیش هم 70 ساله شده . او از خاطرات گذشته و دلگیری‌های امروزش می‌گوید