ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام مسی برای نیمار



اخبار ,اخبار ورزشی , پیغام مسی برای نیمار

اخبار ورزشی - پیغام مسی برای نیمار

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از مصدومیت شدید نیمار در دیدار برزیل و کلمبیا برای وی پیغام فرستاد.

به گزارش مهر، لیونل مسی در پی مصدومیت هم تیمی باشگاهی خود در دیدار تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا از نیمار حمایت کرد و برای او پیغام فرستاد. نیمار که در این بازی به شدت مصدوم شده بود بر اساس آخرین اظهار نظرها یک ماه و نیم از میادین دور خواهد بود.

 

به گزارش موندو دپورتیوو، لیونل مسی هم تیمی نیمار در تیم بارسلونا در صفحه شخصی خود در فیس بوک از ستاره تیم ملی برزیل به طور کامل حمایت کرد و در پیامی برای او نوشت: "نیمار؛ امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنی، رفیق!" مسی همچنین عکسی را به همراه نیمار در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
پیغام نیمار با ترجمه فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ رسانه ها در آستانه دوئل مسی و نیمار



 

 

جنگ رسانه ها در آستانه دوئل مسی و نیمار

 

دو ستاره گلزن از سانتوس برزیل و بارسلونا اسپانیا در آستانه دوئل بزرگ در جام باشگاه های جهان مورد توجه حامیان مالی بزرگ قرار گرفته اند اما تویوتا به عنوان برگزار کننده اصلی این جام اجازه ورود غریبه ها را نمی دهد.

 

به نقل از مارکا اسپانیا، جام باشگاه های جهان با حضور بیش از ۴۵۰ خبرنگار و ۳۵ حامی مالی اصلی تحت قرارداد با فیفا به میزبانی کشور ژاپن در دو شهر یوکوهاما و صنعتی تویوتا برگزار خواهد شد.

به همین بهانه دو تیم بزرگ بارسلونا و سانتوس برزیل از تاریخ ۱۴ دسامبر تا ۱۸ دسامبر راهی ژاپن خواهند شد و بسیاری از رسانه ها تلاش دارند اولین و جنجالی ترین مصاحبه های اختصاصی را با لیونل مسی و نیمار داشته باشند و از هم اکنون برای رسیدن به اهدافشان سرگرم مذاکره و رایزنی با مدیران برنامه این دو بازیکن هستند.

به جز تویوتا حداقل بیست حامی مالی بزرگ دنیا در دو هفته گذشته با فیفا وارد مذاکره شده اند تا در تبلیغات دور زمین، آگهی های بازرگانی بین دو نیمه در تلویزیون ملی ژاپن و آرم های تبلیغاتی روی اتوبوس حامل بازیکنان حضور داشته باشند؛ اما تویوتا در این مورد به فیفا هشدار جدی داده است..../ورزش سه