ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام علی دایی برای گلر سابق استقلال؛ شهریار در آستانه بازگشت به لیگ برتر؟!



اخبار,اخبار ورزشی , علی دایی

 

اخبار ورزشی - پیغام علی دایی برای گلر سابق استقلال؛ شهریار در آستانه بازگشت به لیگ برتر؟!

سرمربی سابق پرسپولیس که فاصله ای تا امضای قرار داد با تیم پیکان ندارد، از طریق یکی از دوستان مشترک، پیغامی را به دروازه بان سابق استقلال رسانده است.

چیزی تا به نهایی شدن مذاکرات مدیران پیکان با علی دایی باقی نمانده است. این مذاکرات که از مدت ها پیش شروع شد، مراحل پایانی اش را سپری می کند و ظاهرا در نیم فصل دوم دیگر دایی را به جای منصور ابراهیم زاده، روی نیمکت پیکان خواهیم دید.

درست چند روز بعد از برکناری دایی از سرمربیگری پرسپولیس بود که خبر مذاکره مدیران باشگاه پیکان با وی، رسانه ای شد. اما در آن مقطع دایی ترجیح داد برای مدتی از فوتبال دور باشد و به اصطلاحی ریکاوری کند.

ظاهرا دایی دیگر حسابی دلش برای فوتبال لک زده است و از طرفی مدیران باشگاه پیکان هم در این مدت دست بردارش نبوده اند تا سرمربی سابق پرسپولیس بالاخره راضی به مذاکره با آنها شده است.

بر اساس این گزارش، صحبت هایی نهایی با شهریار انجام شده است و این مربی تنها یک امضا تا قبول سکان هدایت پیکان فاصله دارد.

این در شرایطی است که برخی از ستاره های این تیم به خاطر نتایج ضعیف پیکان تصمیم به جدایی گرفته اند که سید مهدی رحمتی از جمله این بازیکنان است.

گویا حالا که دایی در آستانه قبول سکان هدایت این تیم قرار گرفته، از طریق یکی از دوستان مشترک شان، به رحمتی پیغام داده که برای نیم فصل دوم به هیچ تیمی قول ندهد و در پیکان بماند.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- حواشی بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشمک علی دایی به پیشنهاد جدید/ شهریار در آستانه بازگشت به لیگ برتر



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد جدی صبا به سرمربی سابق پرسپولیس؛
چشمک علی دایی به پیشنهاد جدید/ شهریار در آستانه بازگشت به لیگ برتر

مسئولان باشگاه صبا برای انتخاب سرمربی جدید تیم‌شان منتظر بازگشت علی دایی از مانیل هستند تا با این مربی مذاکره کنند

با شروع نیم فصل دوم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر ایران صمئ مرفاوی به یک باره از سرمربیگری تیم صبای قم خداحافظی کرد و به تیم پیکان رفت.

پس از جدایی مرفاوی از صبا، مسئولان این باشگاه به دنبال سرمربی جدید هستند و تا کنون با گزینه های مختلف مذاکره کرده‌اند.

مهدی تارتار و محمد مایلی کهن، مربیان هستند که این روزها مقامات صبا برای جذب آنها صحبت هایی انجام داده‌اند، اما در کنار این دو پیشکسوت پرسپولیس، علی دایی نیز یکی از گزینه‌های مدنظر صبایی‌ها است.

آنها تماس‌هایی برای مذاکره با علی دایی داشته‌اند،‌اما وی به دلیل حضور در مراسم برترین‌های سال 2014 آسیا راهی مانیل شده و در ایران حضور ندارد.

طبق آخرین تماس های رد و بدل شده قرار است که امروز علی دایی به ایران برگردد و مذاکره به صورت جدی با این مربی برای نشستن روی نیمکت مربیگری صبا ادامه خواهد شد.
اخبار ورزشی - فارس