ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام عجیب مدافع استقلال برای هواداران


مدافع تیم فوتبال استقلال در صفحه شخصی خود پیغام عجیبی را به هواداران این تیم داد.

خبرگزاری فارس: میلاد فخرالدینی که در ابتدای این فصل به جمع آبی پوشان اضافه شده در صفحه اینستاگرام خود نوشته است دوستان با تمام مشکلاتی که دارم حرفی از رفتن نزدم. لطفا شما هم از تیم حمایت کنید تا در دربی برنده شویم.

این پیغام مدافع استقلال باعث شد تا هواداران این تیم از وی سوال کنند چرا حرفی از رفتن نزده و دلیل این موضوع را از او جویا شوند.


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست هواداران از قلعه‌نویی و مصدومیت جزیی مدافع استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - درخواست هواداران از قلعه‌نویی و مصدومیت جزیی مدافع استقلال

تمرین عصر دوشنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم از سرمربی و بازیکنان درخواست کردند با پیروزی برابر ملوان شانس قهرمانی آبی پوشان را افزایش دهند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز چهارشنبه برابر ملوان در انزلی آماده می کند عصر امروز دوشنبه تمریناتش را در زمین کمپ مرحوم حجازی زیر نظر امیر قلعه نویی و با حضور تعداد کمی هوادار این باشگاه برگزار کرد.

در این تمرین هواداران حاضر در امیر قلعه نویی و بازیکنان درخواست کردند برای افزایش شانس قهرمانی آبی پوشان در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ملوان را در خانه اش شکست دهند. قلعه نویی نیز دقایقی برای بازیکنان صحبت و اهمیت دیدار برابر ملوان را به آنها گوشزد کرد.

در این تمرین خسرو حیدری و مهرداد اولادی به خاطر مصدومیت غایب بودند اما سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه های تاکتیکی را در دستور کار قرار دادند. در بخش پایانی این تمرین امیر حسین صادقی دچار مصدومیت جزیی شد که به تمرین ادامه نداد.

شاگردان امیر قلعه نویی ساعت 11:30 فردا سه شنبه تمریناتش را در تهران پیگیری خواهند کرد و ساعت 15 به سمت رشت پرواز خواهند کرد تا از آنجا راهی انزلی شوند.
اخبار ورزشی - مهر