ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام سه گله خلعتبری به کی‌روش


محمدرضا خلعتبری که در آستانه جام جهانی از فهرست کارلوس کی‌روش خط خورده بود و در ادامه هم جایی در بین نفرات سرمربی تیم ملی نداشت در بازی با گسترش با گلزنی‌های خود به او پیغام داد.

ورزش سه: محمدرضا خلعتبری که در آستانه جام جهانی از فهرست کارلوس کی‌روش خط خورده بود و در ادامه هم جایی در بین نفرات سرمربی تیم ملی نداشت در بازی با گسترش با گلزنی‌های خود به او پیغام داد.

محمدرضا خلعتبری در آستانه اعلام لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا پیغام مهمی به کارلوس کی‌روش داد.

مهاجم سرعتی و تکنیکی سپاهان در دیدار برابر گسترش فولاد با سه گلی که زد سهم به سزایی در پیروزی تیمش داشت و امیدوار است عملکردش در این فصل و هت‌تریکی که مقابل گسترش داد او را در نهایت مسافر استرالیا در جام ملت‌های آسیا کند.

باید دید واکنش‌ کی‌روش که بارها تاکید کرده بود لیست سیاهی در تیم ملی ندارد به عملکرد خلعتبری چیست.


ویدیو مرتبط :
تک گل سه امتیازی خلعتبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كی‌روش:می توانستیم با دو، سه گل قطر را ببریم



 

 

كی‌روش:می توانستیم با دو، سه گل قطر را ببریم

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که شاگردانش باید سه امتیاز بازی با قطر را به دست می آوردند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل قطر در نشست خبری حاضر شد و گفت: در 10 دقیقه اول بازی به شیوه بازی قطری‌ها توجه کردیم، اما پس از آن فشار خود را شروع کردیم و بر بازی تسلط پیدا کردیم. بیشتر موقعیت‌های خطرناک بازی را تیم ما خلق کرد و به گل هم رسیدیم، اما با یک اشتباه آن را از دست دادیم ، ما مسئول این تساوی هستیم چرا که به آن‌ها اجازه دادیم که به راحتی دروازه‌ ما را باز کنند.

وی افزود: در آغاز نیمه دوم می توانستیم با دو سه گل از تیم میزبان پیش بیفتیم ، تیم قطر چشم بر ضد حملات دوخته بود. این دیدار برای هر دو تیم بسیار سخت بود ، در چنین شرایط آب و هوایی نمی‌توان خوب بازی کرد. در 30 دقیقه پایانی بازی بازیکنان دو تیم در میدان جنگیدند و باید به آن‌ها برای چنین تلاشی در این شرایط نامناسب جوی خسته نباشید گفت.

کی‌روش درباره تعویض علی کریمی که بارها با حرکات خود خط دفاعی قطر را به هم ریخت گفت: کریمی در این دیدار تلاش بسیار زیادی از خود نشان داد او خسته شده بود و تعویضش کردم، اما بعد از خروج کریمی هم از بازی تیم ما حملات خطرناکی را بر روی دروازه‌ قطر ترتیب داد.

وی درباره سخنان پیش از بازی خود که گفته بود بازیکنان قطر هم به خوبی می‌داند که در این بازی شکست خواهند خورد، اظهار کرد: آنچه در نشست خبری پیش از بازی گفتم. واضح و روشن بود، گفتم که تلاش خواهیم کرد که بهترین تیم را در زمین شکست دهیم. اگر نمایش خوبی در بازی داشته باشیم، پیروزی از آن ما است. گفتم که فرصت‌های خوبی را برای پیروزی در این دیدار داریم و قطر می‌تواند در زمین خود شکست بخورد. در فوتبال تساوی و برد و باخت وجود دارد آنچه که گفتم طبیعی بود، چرا که شاگردانم توانایی پیروزی در این دیدار را داشتند . چنین سخنانی هیچ عیب و ایرادی ندارد هر مربی می‌تواند که تیمش را قبل از بازی پیروز بداند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران درباره نمایش بازیکنان قطر تصریح کرد: آن‌ها بازی خوبی ارائه کردند. تیم ما در تمام 9 دقیقه بازی مسلط بود. گل قطری‌ها از اشتباه خط دفاعی ما بود، در فوتبال اشتباه طبیعی است و هر بازیکنی در جهان اشتباه می‌کند . سه فرصت مسلم گل زنی در این دیدار داشتیم که متاسفانه از آن استفاده نکردیم. مصدومیت جواد نکونام در نیمه اول ضربه‌ی سنگینی برای ما بود.

کی‌روش در پایان گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم ، اما باید این را گفت که فرصت پیروزی را در این دیدار از دست دادیم . باید بگویم که تیم ایران در این بازی شایستگی پیروزی را داشت، چرا که در تمام دقایق بازی جنگید، اما این طبیعت فوتبال است، هم چنان که قطری‌ها تلاش کردند و شایسته تساوی بودند.