ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام ستاره جداشده پرسپولیس برای هواداران



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پیغام ستاره جداشده پرسپولیس برای هواداران

شماره 13 سابق پرسپولیس خطاب به هواداران این تیم نوشت: «باهاتون خداحافظی نمی کنم چون می دونم برمی گردم.»

حسین ماهینی به خاطر مشکل سربازی اش دیگر نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.

وی که در این مدت هم همراه تیم تمرین کرد و حتی در اردوی کیش حضور داشت روز گذشته با سرخپوشان خداحافظی کرد و به خاطر جدایی از تیم محبوبش اشک ریخت.

ماهینی پس از قطعی شدن جدایی اش در صفحه اجتماعی خود خطاب به هوادارانش نوشت: «سلام خدمت همه دوستان عزیزم به خصوص پرسپولیسی های عزیز، راستیتش خیلی سخت بود از تیمی که از بچگی طرفدارش بودم و آرزوم بود یه روزی پیراهن مقدسش رو بپوشم جدا شم، ولی قسمت اینه که این اتفاق بیفته.»

وی در ادامه اعلام کرد: «جا داره از هممتون بابت حمایت هایی که این چند ساله داشتید تشکر ویژه کنم. باهاتون خداحافظی نمی کنم چون می دونم برمی گردم. از تمام بچه های تیم هم تشکر می کنم بابت لطفی که به من داشتن. جا تک تکتون تا ظهور آقا امام زمان تو قلب منه. به امید دیدار.»
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
پیغام هازارد به هواداران چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام دایی برای گزینه نخست خط حمله پرسپولیس/قرارداد خنده دار ستاره مدنظر علی دایی با فولاد!



اخبار,اخبارورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - قبل از جام جهانی بگو دوست داری بیایی یا نه؛
پیغام دایی برای گزینه نخست خط حمله پرسپولیس

ظاهرا هم دایی هم کریم انصاری فرد اتفاقات پیش فصل گذشته را فراموش کرده اند چرا که سرمربی پرسپولیس برای فصل جدید آقای گل لیگ برتر را می خواهد.

 کریم انصاری فرد پس از یک فصل نه چندان خوب با پرسپولیس تصمیم گرفت به تراکتورسازی برود و با درخشش در تیم تبریزی و کسب عنوان آقای گلی دوباره خود را مطرح کرد.

وی در فهرست خرید علی دایی قرار داشته و خود نیز ابراز تمایل کرده که با علی دایی کار کند، هر چند که تاکید کرده هیچ مذاکره ای در این خصوص انجام نشده است.

انصاری فرد با تیم ملی در جام جهانی نیز حاضر خواهد بود و در صورتی که فرصت درخشش پیدا کند احتمالا با پیشنهادهای خارجی روبرو خواهد شد و در این صورت بازگشتش به پرسپولیس منتفی خواهد شد.

همشهری 24 ساله علی دایی که به نوعی کشف خود او محسوب می شود در بین گزینه های جانشینی سیدصالحی برای نوک حمله دیده می شود اما ظاهرا دایی از انصاری فرد خواسته قبل از جام جهانی به او جواب بدهد که اصلا دوست دارد به پرسپولیس بیاید یا نه.

البته طبیعی است که انصاری فرد برای پاسخ دادن به پیشنهادهایش تا بعد از جام جهانی همه را منتظر نگه دارد چرا که می داند حتی اگر در یکی از بازی های جام جهانی به میدان برود امکان پیوستن او به تیم های اروپایی وجود دارد و شاید اتفاقی که دو سه سالی است در مورد او شنیده می شود این بار رنگ واقعیت به خود بگیرد.

البته کریم در جایی گفته اگر در لیگ ایران بماند دوست دارد فصل خوبش را با تراکتور ادامه دهد. باید دید این روایت تا چه اندازه درست است.

پیش از این گفته می شد رضا نوروزی و حتی سعید دقیقی هم برای پست مهاجم نوک مد نظر علی دایی هستند.

 

-------------------------

 

قرارداد خنده دار ستاره مدنظر علی دایی با فولاد!

کاپیتان فصل گذشته فولاد مدعی شده که قرارداد او با این تیم خنده دار است.

بختیار رحمانی فصل گذشته توانست به کمک دیگر بازیکنان فولاد، این تیم را قهرمان لیگ کند. وی به واسطه درخشش در فصل پیش حالا علاوه بر اینکه در آستانه حضور در جام جهانی قرار دارد، با پیشنهادات ریز و درشتی، از جمله از تیم پر طرفدار پرسپولیس، مواجه است.

اما کاپیتان فولاد در آخرین اظهارنظرش جملاتی به زبان آورده که هواداران فولاد را آزرده خاطر کرده است.

این بازیکن ضمن اعلام جدایی حتمی اش، در مورد مبلغ قراردادش گفت: «مبلغی که از فولاد گرفتم آنقدر کم است که اگر بگویم همه خنده‌شان می‌گیرد.»

قرارداد بختیار رحمانی با فولاد 600 میلیون تومان بوده که با توجه به پاداش‌‌های در نظر گرفته شده برای بازی‌های خوب و در نهایت پاداش کسب قهرمانی، به 800 میلیون تومان رسیده است. مشخص نیست کجای 800 میلیون تومان خنده‌دار است که کاپیتان فولاد چنین صحبت‌هایی به زبان آورده است.

البته این بازیکن وقتی به دریافتی بازیکنان معمولی تیم‌های پایتخت نگاه می‌کند، حق خود می‌داند 800 میلیون دریافتی را کم بشمارد. به امید روزی که در فوتبال ما هر بازیکن به اندازه کارایی‌اش پول بگیرد و نه به اندازه روابطی که دارد و مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهد.

 

---------------------------------

 

مذاکره پرسپولیسی ها با دروازه بان محبوب در پایان هفته

طی هفته‌ جاری مذاکرات اولیه با نیلسون را از طریق مدیر برنامه‌هایش آغاز کنند.

 یکی از مباحث اصلی و دغدغه‌های علی دایی برای فصل آینده به چارچوب دروازه سرخپوشان ختم می‌شود.

جایی که در دو فصل اخیر حضور نیلسون تا حد زیادی آن را بیمه کرده بود از این رو علی دایی دوباره قصد دارد به هر شکلی که شده این گلر برزیلی را دوباره به پرسپولیس برگرداند.

از این رو شهریار با قراردادن نام نیلسون به رقم تمام حواشی که از درون باشگاه علیه این گلر پا به سن گذاشته به راه افتاد نشان داد که کماکان خواهان سپردن دروازه‌ پرسپولیس به نیلسون است.

اما آنطرف‌تر نیلسون که در برزیل به سر می‌برد از طریق مدیر برنامه‌هایش به دنبال فراهم آوردن مقدمات بازگشت به ایران است. به طوری که شنیده می‌شود گلر فصل گذشته سرخپوشان برای ادامه همکاری با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

با اینکه تصور می‌شد نیلسون برای بازگشت به جمع سرخپوشان شروطی را در نظر بگیرد، اما به نظر آنقدر از شرایط حضورش در ایران و پرسپولیس راضی بوده که حاضر است بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بنشیند.

به هر حال با توجه به سن و سال وی طبیعی است که نیلسون چندان در قید و بند شروط کذایی نباشد. در همین راستا شنیده می‌شود که مسئولان پرسپولیس قصد دارند طی هفته‌ جاری مذاکرات اولیه با نیلسون را از طریق مدیر برنامه‌هایش آغاز کنند.
اخبار ورزشی -جام نیوز, بانک ورزش ,روزنامه نود