ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام دایی برای صبایی ها


سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که گزینه مسئولان باشگاه صبای قم برای هدایت این تیم است، خواستار روشن شدن وضعیت مالی این باشگاه شد.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه صبای قم بعد از کنار رفتن صمد مرفاوی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، چند گزینه را برای سپردن هدایت تیم‌شان مطرح کردند اما در نهایت پیشنهادی را به علی دایی ارائه کردند.

مرفاوی به دلیل مشکلات مالی و رفت‌وآمد به قم، قراردادش را به صورت یک طرفه با صبا فسح کرد و راهی پیکان شد. از همین‌رو علی دایی هم پس از تماس مسئولان صبا از آنها خواسته ابتدا تکلیف وضعیت مالی‌شان را مشخص کنند تا در صورتی که وی هدایت این تیم را به عهده گرفت، بازیکنان مشکلی از این بابت نداشته باشند و پول‌شان را سر موعد دریافت کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس اعلام کرده نمی‌خواهد در شرایطی هدایت صبا را به عهده بگیرد که این باشگاه مشکلات مالی داشته باشد و در طول فصل این موضوع باعث ناراحتی و اعتصاب بازیکنان شود. دایی خواسته مسئولان باشگاه ابتدا در خصوص وضعیت مالی این باشگاه توضیحی بدهند و اگر شرایط خوب بود پای میز مذاکره بنشینند.

قرار است تا پایان هفته جاری مسئولان باشگاه صبا تصمیم نهایی‌شان را بگیرند و نتیجه را به علی دایی اعلام کنند.


ویدیو مرتبط :
موزیک شایان اهنگ تالشی شاد هم از میرزا و حسین صبایی و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام روحانی به دایی: تو را برای وزارت ورزش می‌خواهم



پیغام روحانی به دایی , علی دایی

پیغام روحانی به دایی: تو را برای وزارت ورزش می‌خواهم

مسئول دفتر ترکان گفت رییس جمهور قصد دارند دایی را برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کنند.

در حالی که طی روزهای گذشته اسامی افراد زیادی برای به دست گرفتن سکان  وزارت ورزش و جوانان مطرح است اما عصر امروز یکی از نزدیکان دایی خبر از ابراز تمایل رییس جمهور برای سپردن وزارت وزش و جوانان به دایی داد.

این خبر در حالی از سوی این فرد نزدیک به دایی که در دوران سرمربیگری او در تیم ملی هم کنار او قرار داشت بعنوان شد که افرادی چون دکتر دادکان ، شریعتمداری و اکبر ترکان برای تصدی این پست  مطرح  هستند در همین حال دوست قدیمی دایی در خصوص شرح این پیشنهاد گفت : « چند روز پیش از دفتر دکتر دادکان تماس گرفتند و شماره تلفن  دایی را خواستند و زمانی که علت این امر را جویا شدم مسئول دفتر ترکان گفت رییس جمهور قصد دارند دایی را برای وزارت ورزش و جوانان به به مجلس معرفی کنند.

 

برای همین می خواهیم از  طریق مهندس ترکان نظر دایی را جویا شویم. این دوست قدیمی دایی که اکنون در یکی از باشگاه های تهرانی مشغول به کار است در پاسخ  می‌گوید دایی این پیشنهاد را قبول نمی کند.

پس از این مکالمه دوست دایی با او تماس گرفته و موضوع را با او مطرح می‌‌کند که دایی با خنده می‌گوید:« من که دنبال وزیر شدن نیستم. کار من کنار زمین است.» پس از این اتفاق گویا با دایی تماس گرفته می‌شود و پیشنهاد رییس جمهور مطرح می‌شود که علی دایی ضمن تشکر از دکتر روحانی از قبول این پیشنهاد امتناع می‌کند. گفته می شود پس از این مکالمه گزینه هایی مانند دادکان شریعتمداری و ترکان روی میز روحانی قرار می‌گیرند.

/قانون