ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیغام خسرو حیدری در واكنش به درخواست قلعه نویی برای تمدید قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی - در ایران فقط استقلال؛
پیغام خسرو حیدری در واكنش به درخواست قلعه نویی برای تمدید قرارداد

هافبک ملی‌پوش استقلال که با تماس‌های معاون باشگاه برای مذاکره با قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود پیغام داد که فعلا برنامه‌ای برای تمدید ندارد.

به گزارش جام نیوز، این روزها اخبار بسیار زیادی منتشر شده در مورد اینکه خسرو حیدری پیشنهادهای خارجی مناسبی دریافت کرده است و پس از رقابت‌های جام‌جهانی لژیونر خواهد شد.

اما با وجود اینکه هافبک آبی‌پوشان بسیار علاقه‌مند لژیونر شدن است، به حضور در لیگ‌های عربی اعتقادی ندارد و می‌خواهد در صورت لژیونر شدن فوتبال خود را در کشورهای اروپایی پیگیری کند.

خسرو حیدری پس از بازگشت از اردوی تیم‌ملی در آفریقای جنوبی طی گفتگویی که با معاون باشگاه استقلال داشت به این موضوع اشاره کرد که فعلا پیشنهادهای بالایی از چند تیم اماراتی و قطری دریافت کرده و حتی یک تیم چینی نیز علاقه‌مند به جذب او است ولی نمی‌خواهد به این کشورها برود و منتظر است تا پس از پایان جام‌جهانی پیشنهاد اروپایی دریافت کند.

هافبک ملی‌پوش استقلال که با تماس‌های معاون باشگاه برای مذاکره با قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود پیغام داد که فعلا برنامه‌ای برای تمدید ندارد ولی اگر باشگاه طلب‌های او را پرداخت کند، قول می‌دهد که در ایران فقط برای استقلال بازی کند و اگر پس از رقابت‌های جام‌جهانی پیشنهاد اروپایی خوبی دریافت نکرد حتما قراردادش را تمدید کند.

 به همین علت گفته می‌شود پس از مشخص شدن هیأت‌مدیره جدید و مدیرعامل تسویه‌حساب با خسرو حیدری در اولویت قرار می‌گیرد تا این بازیکن به پیشنهاد استقلال برای تمدید قرارداد با خیال آسوده‌تری فکر کند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
درخواست حمایت قلعه نویی و تیم استقلال از هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشحالی قلعه‌نویی از تمدید قرارداد حیدری


برنامه تمرینی امروز تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: برنامه تمرینی امروز تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه اعلام شد.

کادر فنی تیم فوتبال استقلال در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی آبی‌‌پوشان برای فصل آینده در اردوی ترکیه، برنامه تمرینی امروز (یکشنبه) را مشخص کرد.

* بازیکنان استقلال با تصمیم کادر فنی در سالن وزنه تمرین خواهند کرد که البته این تمرین در اختیار بازیکنان است و آنها می‌توانند به دلخواه خود تمرین کنند. آبی‌پوشان ساعت 18:30 نیز به وقت ترکیه تمرین تاکتیکی خود را انجام می‌دهند.

* استقلالی‌ها به دنبال این هستند که روز سه‌شنبه دومین دیدار تدارکاتی خود را انجام دهند. قرار است قهرمان الجزایر دومین حریف استقلال باشد اما هنوز برگزاری این دیدار قطعی نشده است.

* شب گذشته امیر قلعه‌نویی و کادر فنی استقلال از شنیدن خبر تمدید قرارداد خسرو حیدری خوشحال شدند و پیگیر وضعیت آندرانیک تیموریان و امیر حسین صادقی دیگر ملی‌پوشان استقلال بودند.

* قلعه‌نویی دقایقی با سید سعید افجه‌ای عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص مسائل بوجود آمده در رابطه با نیامدن دایی برای دیدار با او صحبت کرد. در این مکالمه سرمربی استقلال به افجه‌ای گفت که از نیامدن دایی ناراحت نشده اما افجه‌ای اعلام کرد که به شخصه از این رفتار دایی ناراحت شد و به همین دلیل واکنش نشان داده است.

* با توجه به اینکه فینال جام جهانی امشب ساعت 23:30 برگزار می‌شود، امیر قلعه‌نویی به بازیکنان استقلال اجازه داد که بیدار بمانند و این دیدار را تماشا کنند.