ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بینی ها درباره ازدواج ستاره لیگ برتری غلط از آب درآمد



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - فابرگاس حاشیه را شکست داد؛
پیش بینی ها درباره ازدواج ستاره لیگ برتری غلط از آب درآمد

ستاره این روزهای لیگ برتر جنجال بزرگی را از سر گذراند تا با دختر مورد علاقه خود ازدواج کند.

سسک فابرگاس ملی پوش اسپانیایی که دورانی درخشان در آرسنال و بارسلونا داشت در فصل نقل و انتقالات تابستانی به چلسی پیوست تا بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردد.

فابرگاس 30 ساله اکنون گلسازترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در این فصل به شمار می رود و در کنار هموطن خود یعنی دیه گو کاستا نیز برترین بازیکن تیمش است.

اما فابرگاس به دور از دنیای فوتبال نیز زندگی شخصی پر سر و صدایی داشت. او با پشت سر گذاشتن هیاهوی دو سال پیش اکنون زندگی آرامی در کنار همسر و دختر دو ساله اش دارد.

در واقع زمانی که فابرگاس سه سال پیش تصمیم گرفت با زنی که 13 سال از او بزرگ تر است زندگی مشترکی را آغاز کند هیاهویی در رسانه های خانمان برانداز و عامه پسند بریتانیایی به پا شد.

"دانیلا سیمان" نام همسر فابرگاس است که حاصل زندگی مشترک او با فابرگاس دختری به نام "لیا" که اکنون دو سال دارد. سیمان 43 ساله پیش از آنکه با فابرگاس آشنا شود همسر یک مولتی میلیارد انگلیسی بود که از هم جدا شدند.

سیمان که از همسر سابق خود سه فرزند دارد برای اینکه بتواند با فابرگاس زندگی مشترک خود را آغاز کند دنیای از حاشیه ها را برای این ستاره تیم ملی اسپانیا به وجود آورد.

همسر سابق سیمان برای اینکه مانع از ازدواج همسرش با ستاره سرشناس فوتبال شود، فابرگاس را با اتهام های غیر اخلاقی متعددی روبرو کرد و از آن سو شکایتی حقوقی درباره جنبه های مالی طلاق سیمان از همسر ثروتمندش مطرح شد. جالب است بدانید که این سیمان بوده که از فابرگاس خواستگاری کرده است!

همسر سابق دانیلا سیمان چندی پیش در گفتگویی اظهار داشت همسر سابقش فقط به خاطر پول با فابرگاس ازدواج کرده همانطور که فقط به همین دلیل با او زندگی مشترک را آغاز کرد.

وی تاکید کرده روزی که فابرگاس فوتبال را کنار بگذارد و دوران اوجش تمام شود آن وقت سیمان چهره واقعی خود را نشان می دهد و او را ترک می کند.

بسیاری پیش بینی کردند فابرگاس به دلیل این حاشیه ها و انتخاب اشتباهش کم کم به حاشیه می رود و محو می شود اما او تمام آن جنجال ها را با صبوری پشت سر گذاشت و اکنون در کنار دختر و همسری که 13 سال از او بزرگ تر است زندگی آرامی دارد.
اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
70 میلیون ستاره سیروان هم کُپی از آب درآمد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سقوط طلا/وقتی پیش بینی ها غلط از آب درآمد



بازار جهانی طلا در پایان معاملات شب گذشته، سقوط 1.1 درصدی روز پنج شنبه را اندکی جبران کرد.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات شب گذشته بازارهای جهانی 6 دلار و 20 سنت افزایش یافت و به 1594 دلار و 70 سنت رسید. این در شرایطی بود که پیشتر بهای جهانی طلا با 1.1 درصد کاهش داشت به یک هزار و 571 دلار و 29 سنت در هر اونس رسیده بود.

در حالی که طی معاملات نیم روز نخست پنج شنبه، هر اونس طلا همچنان در محدوده 1620 تا 1625 دلار نوسان داشت، با نزدیک شدن به میانه داد وستدها یکباره بهای اونس طلا تا نزدیکی 1560 دلار سقوط کرد. البته در دقایق پایانی مبادلات پنج شنبه شب، قیمت هر اونس طلا تا 1571 دلار و 29 سنت بالا رفت.

سرمایه گذاران، به ویژه پس از جمعه گذشته، به افزایش بهای طلا امیدوار بودند زیرا برنانکی، رییس بانک مرکزی آمریکا گفته بود، بانک مرکزی قصد دارد از سیاست انبساط پولی در سطح وسیعتری استفاده کند.

جمعه گذشته، وزارت کار آمریکا اعلام کرد، سطح اشتغال این کشور در ماه مه (12 اردیبهشت تا 11 خرداد) کمتر از انتظار افزایش یافته و نرخ بیکاری از هشت و یک دهم درصد به8.2 درصد رسیده است. با این وجود فعالان بازارهای مالی جهان انتظار داشتند که قیمت طلا در هفته کاری گذشته روندی صعودی را طی کند. به طوری که نظرسنجی سایت تخصصی طلا، کیتکو، هم دلالت بر تقویت طلا داشت.

فعالان بازار انتظار داشتند با ضعیف شدن بازار نیروی کار،‌ بانک مرکزی از محرکهای بیشتری برای تقویت اقتصاد استفاده کند اما وقتی رییس بانک مرکزی آمریکا شاره ای به بکارگیری محرک های اقتصادی نکرد، ناامیدی سرمایه گذاران منجر به کاهش تقاضا برای طلا و افت قیمت شد..... / خبرآنلاین