ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی یوونتوس - دورتموند


دو تیم یوونتوس و بروسیا دورتموند، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دورتموند که به تازگی خود را از اواخر جدول بوندس لیگا جدا کرده و به رده ی دوازدهم رسیده، در اروپا عملکرد خوبی داشته و به عنوان تیم صدرنشین به این مرحله صعود کرده است.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری، در لیگ ایتالیا، با اختلاف نسبت به رم صدرنشین هستند و با قدرت به سوی چهارمین قهرمانی متوالی حرکت می‌کنند. با این حال، یووه در اروپا عملکردی کاملا نوسانی داشت و با پیروزی در دو بازی آخر که توانست به عنوان تیم دوم گروه، به مرحله یک هشتم صعود کند. یووه تحت هدایت کونته در رقابت‌های اروپایی عملکرد خوبی نداشت و پس از جدایی کونته، آلگری به خاطر عملکرد خوب تیمش در لیگ قهرمانان، به عنوان مربی انتخاب شد زیرا یووه به شدت خواهان کسب قهرمانی در اروپاست تا چای خود را در کنار بزرگان محکم کند. آرتورو ویدال روز یکشنبه به تمرینات تیم بازگشت و مشخص نیست که بتواند در این دیدار به میدان برود یا نه.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ، با وجود فصلی بحرانی و عملکردی بسیار ضعیف در مجموع، در 3 بازی آخر خود در بوندس لیگا، 3 پیروزی کسب کرده اند و موفق شدند خود را از قعر جدول به رده ی دوازدهم برسانند. با این حال، آنها عملکرد خیلی خوبی در اروپا داشتند و در گروهی با حضور تیم‌هایی مثل آرسنال و گالاتاسرای، موفق شدند به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنند. با این حال، این موضوع که یووه از ماه اوکتبر شکست ناپذیر بوده، می‌تواند کار شاگردان کلوپ را به شدت سخت کند. سرما خوردگی در میان بازیکنان دورتموند منتشر شده و بازیکنانی مثل اریک دورم، بلاژیکوفسکی، هوملز و دوژیاک، با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
یوونتوس - دورتموند ( پیش بازی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بازی دورتموند - یوونتوس


دو تیم دورتموند و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم دورتموند و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بیانکونری ها در بازی رفت، موفق شدند 2-1 حریف خود را شکست دهند ولی در صورت پیروزی 1-0، این دورتموند است که به دور بعد صعود خواهد کرد.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ که وضعیت بسیار بدی تا نیم‌فصل اول در بوندس لیگا داشتند و در رده‌ی آخر جدول حضور داشتند، کم‌کم توانستند خود را بالا بکشند و حالا در رده‌ی دهم قرار دارند. دورتموند پس از شکست 2-1 مقابل یوونتوس، دو تساوی و دو پیروزی کسب کرده و حالا باید در مقابل تماشاگران خود، برای اولین بار میزبان قهرمان 3 سال اخیر ایتالیا باشد.نوری شاهین و کوین گروسکروتس، مصدومین زرد و مشکی پوشان برای بازی امشب خواهند بود.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری پس از پیروزی 2-1 مقابل دورتموند، در 4 بازی خود، 1 تساوی، 1 شکست و 2 پیروزی کسب کرده‌اند ولی عملکرد آن‌ها در چند هفته‌ی اخیر نسبت به نیم‌فصل اول دچار افت شده است. پیروزی 2-1 در خانه می‌تواند نتیجه شکننده‌ای تلقی شود و آلگری می‌داند که یک اشتباه کوچک از سوی شاگردانش ممکن است درنهایت به شکست و حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان منجر شود. مارتین کسرس به دلیلی جراحی روی زانویش، دیدار امروز را از دست خواهد داد.