ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی پرسپولیس ـ النصر عربستان


درشرایطی که در روزهای منتهی به نوروز تب فوتبال فروکش کرده است، شاگردان حمید درخشان یکی از مهمترین بازی‌های سال را برگزار می‌کنند.

ورزش سه: بعد از 18 سال و 5 ماه پرسپولیس، تیم سرخپوش پایتخت ایران و النصر عربستان تیم زردپوش ریاض در حالی به مصاف هم می‌ روند که النصر عربستان 4 امتیاز عقب تر از پرسپولیس است و تلاش دارد تا با پیروزی، به حداقل فاصله با سرخپوشان ایران برسد.

1. در بازی اول 2 تیم در این تورنمنت، پرسپولیس در خانه لخویا را 3 ـ صفر شکست داد و النصر در خانه با بنیادکار یک ـ یک کرد.

2. در بازی دوم، پرسپولیس در تاشکند یک ـ صفر بنیادکار را شکست داد و النصر در قطر با لخویا یک ـ یک کرد.

3. پرسپولیس 2 گل از 4 گل خود را از نقطه پنالتی زده، النصر هم 2 گل زده که یکی از آنها را مدافع لخویا زده تا النصری ها از 2 گل خود، یک اتوگل داشته باشد.

4. النصر حتی با پیروزی برابر پرسپولیس هم صدرنشین نمی‌ شود. اما بدون توجه به بازی بنیادکار و لخویا قطعا در رتبه دوم می‌ ماند.

5. النصر اگر نبرد و یکی از 2 تیم بنیادکار و لخویا برنده شوند به طور قطع رتبه دوم را از تیم النصر می‌ گیرند.

6. النصر با 15 قهرمانی و پرسپولیس با 10 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم های لیگ کشور خود هستند.

7. النصر و پرسپولیس هر کدام یک بار فاتح مسابقات فوتبال جام در جام آسیا شده اند.

8. النصر یک بار به فینال جام باشگاه های آسیا رسیده و با شکست یک ـ صفر برابر ایلهو اچونمای کره جنوبی، قهرمانی را از دست داده است.

9. سرمربی النصر خورخه داسیلوای اروگوئه و سرمربی پرسپولیس حمید درخشان است.

10. النصر عربستان یک بار در جام باشگاه های جهان شرکت کرده و عنوان سوم گروه خود را به دست آورده است.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی پرسپولیس-النصر عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بازی پرسپولیس ـ النصر


پرسپولیس به قصد جبران شکست سنگین مسابقه رفت در عربستان، فردا چهارمین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا را انجام خواهد داد.

ورزش سه: مهمترین بازی لیگ قهرمانان آسیا در روز چهارم بین دو تیم اول و دوم جدول گروه A در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد جایی که پرسپولیس پس از ورشکستگی باورنکردنی این فصل به امید شوک تغییر مربی به دیدار صدرنشین لیگ عربستان می‌ رود. النصر در بازی رفت با 3 گل پرسپولیس را شکست داده اما با 5 امتیاز تیم دوم جدولی است که پرسپولیس صدرنشین آن است.

* طرفداران پرسپولیس باید به قهر خود از ورزشگاه خاتمه دهند. فردا حضور تماشاگران در ورزشگاه رایگان است و همه می‌توانند با صرف کمترین هزینه پرسپولیس را به سمت یک برد مهم پیش ببرند. این مهمترین بازی این فصل پرسپولیس است که موفقیت در آن به معنای آغاز یک دوره جدید خواهد بود.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس بازی را از نزدیک تماشا می‌کند اما حضور جدی او در سمت سرمربی جدید قرمزپوشان اندکی قبل از بازی مقابل استقلال‌خوزستان در لیگ اتفاق خواهد افتاد. در بازی فردا حسین عبدی برای سرمربیگری به برگزارکنندگان لیگ قهرمانان معرفی شده است.

* در تیم النصر محمد سهلاوی غایب بزرگ محسوب می‌ شود و پرسپولیسی ها هم محسن بنگر و محمد نوری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

* اگر این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد، لخویا که قهرمان پیش هنگام لیگ قطر است، این فرصت را دارد که خود را به صدرجدول برساند. لخویا که فردا میزبان بنیادکار است، احتمالا 7 امتیازی خواهد شد و این مساله ارزش پیروزی پرسپولیس را در این بازی بیشتر می‌ کند. قرمزها در صورت پیروزی تا حد زیادی امیدوار به صعود خواهند شد.

* النصر صدرنشین لیگ عربستان است و پرسپولیس در رده نهم جدول لیگ ایران جای دارد.

* سوشا مکانی دروازه‌بان خاطی قرمزپوشان که دیروز با دسته گل به باشگاه رفت، در این بازی دوباره شماره یک به تن خواهد کرد. این نشانه ای است از شرایط خاص پرسپولیس که همواره اصول را فدای نتیجه کرده است. البته در فوتبال ایران چه کسی در این شرایط اصولگرا باقی خواهد ماند؟

* پرسپولیس احتمالا با ترکیب؛ مکانی، خانزاده، اومانیا، نورمحمدی، حاتمی، نوراللهی، کفشگری، گابریل، هادی نوروزی، عالیشاه و طارمی به میدان خواهد رفت. پیام صادقیان اولین گزینه تعویض قرمزهاست؛ بازیکنی که او و درخشان از دست هم راحت شدند!