ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی منچستریونایتد - آیندهوون


دو تیم منچستریونایتد و آیندهوون، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم منچستریونایتد و آیندهوون، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان فان‌خال با کسب یک پیروزی می‌توانند شانس صدرنشینی خود در گروه را بالاتر ببرند.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب 7 امتیاز از 4 بازی، در صدر جدول گروهشان قرار دارند ولی شرایط گروه به نحوی است که تیم چهارم جدول یعنی زسکا با 4 امتیاز، حتی شانس صدرنشینی نیز دارد و یونایتد به هیچ وجه با خیالی راحت پا به دیدارهای پیش روی خود نخواهد گذاشت. شیاطین سرخ به کسب پیروزی در دیدار امروز نیاز دارند تا  بتوانند صعود خود را قطعی کرده و شانس صدرنشینی را افزایش دهند. لوک شاو، والنسیا، کریک، جونز، هررا و ویلسون به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. همچنین حضور شواین اشتایگر و خوان ماتا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آیندهوون

آیندهوون با کسب 6 امتیاز از 4 بازی خود، در رده ی دوم جدول گروه قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند. به خصوص پیروزی 2-0 مقابل ولفسبورگ، روحیه ی این تیم را برای بازی‌های اروپایی افزایش خواهد داد . دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 1 پیروزی سهم یونایتد و 2 پیروزی سهم آیندهوون بوده است.

ترکیب احتمالی

پیش بازی منچستریونایتد - آیندهوون


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: آیندهوون ۲-۱ منچستریونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاصه بازی استوک سیتی - منچستریونایتد


طرفداری:



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید