ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی شالکه - بایرن مونیخ


دو تیم شالکه و بایرن مونیخ، امروز در ورزشگاه ولتینس آره‌نا گلزنکرشن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم شالکه و بایرن مونیخ، امروز در ورزشگاه ولتینس آره‌نا گلزنکرشن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با شکست دورتموند، بایرن بار دیگر فرصت پیدا کرده فاصله اش را با زردپوشان افزایش دهد.

شالکه

شالکه با کسب 20 امتیاز از 12 بازی در رده ی پنجم جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و دو تساوی به دست آورده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. حال قرار گرفتن با این فرم مقابل بایرن مونیخ آماده می‌تواند نتیجه ای تحقیر آمیز برای شالکه رقم بزند.در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای بایرن مونیخ و 2 تساوی به ثبت رسیده و با توجه به شرایط فعلی شالکه، انتظار نمی‌رود که بایرن کار سختی پیش رو داشته باشد.اوچیدا، ناستاسیچ، گیفر هوگر و پلاته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. گیس نیز برای این بازی محروم است و نمی‌تواند به میدان برود.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با 34 امتیاز از 12 بازی و با یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم، در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. به ثمر رساندن 37 گل در این 12 بازی، نشان از آمادگی بسیار بالای خط حمله و هافبک این تیم دارد و با توجه به فرم ضعیفی که شالکه در آن قرار دارد، انتظار نمی‌رود کار سختی پیش روی شاگردان گواردیولا باشد. بایرن برای این بازی، فرانک ریبری، برنات، آلکانتارا و گوتزه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی شالکه - بایرن مونیخ

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

پیش بازی شالکه - بایرن مونیخ

پرتکرار ترین نیتجه: پیروزی 4-0 بایرن
احتمال پیروزی شالکه: 31 درصد
احتمال پیروزی بایرن: درصد


ویدیو مرتبط :
گل های بازی شالکه 1 - 1 بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی بایرن مونیخ - شالکه


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.