ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی بارسلونا - پاریسن ژرمن


شاگردان لوران بلان در تیم فوتبال پاریسن ژرمن با بازگشت ستارگان خود برای جبران شکست و راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دیدار دشواری را برابر شاگردان لوئیز انریکه در پیش رو دارند.

طرفداری: شاگردان لوران بلان در تیم فوتبال پاریسن ژرمن با بازگشت ستارگان خود نظیر مارکو وراتی و زلاتان ابراهیموویچ برای جبران شکست 3-1 دیدار رفت و راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نیوکمپ ،سه شنبه شب دیدار دشواری را برابر شاگردان آماده لوئیز انریکه در پیش رو دارند.

زمان و مکان بازی

سه شنبه، اول اردیبهشت ماه  

 23:15 دقیقه به وقت تهران 

استادیوم نیوکمپ شهر بارسلون

پیش بازی بارسلونا - پاریسن ژرمن

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی بارسلونا - پاریسن ژرمن

 آخرین اخبار دو تیم:

■  دنی آلوز پس از محرومیت در جدال رفت بار دیگر به عنوان مدافع راست آبی اناری ها به میدان خواهد رفت.

■ زلاتان ابراهیموویچ و مارکو وراتی دو فوق ستاره پاریسی  ها پس از محرومیت در دیدار رفت، از ابتدا در استادیوم نیوکمپ بازی خواهند کرد.

■ توماس فرمالن همچنان تنها مصدوم آبی اناری ها برای این مسابقه به شمار می رود.

■ سرژ آئوریر همچنان به علت محرومیت در جدال فردا غایب و به جای او گریگوری فن در ویل به میدان خواهد رفت.

■ آندرس اینیستا، جرمی متئو و جوردی آلبا با پشت سر گذاشتن مصدومیت های جزئی خود مشکلی برای دیدار سه شنبه شب نخواهند داشت.

■ با تائید مصدومیت تیاگو سیلوا، کاپیتان شاگردان بلان، زوج داوید لوئیز و مارکینیوش  در قلب خط دفاعی بازی خواهند کرد.

■ تیاگو موتا هافبک سابق آبی اناری ها نیز همچنان به علت مصدومیت نمی تواند که تیمش را در بازی های حساس هفته های اخیر همراهی کند.
نکات آماری وجالب بازی:

■ آبی اناری ها در 12 دیدار آخر خود برابر تیم های فرانسوی تنها در یک مسابقه شکست خورده و 7 پیروزی و 4 تساوی به دست آوردند.

■ پاریسی از سفرهای خود به خاک اسپانیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو تساوی و دو شکست به دست آورده و تا به حال پیروز نشده اند.

■ شاگردان انریکه در این فصل 7 پیروزی پیاپی در رقابت های لیگ قهرمانان به دست آورده و تنها دو پیروزی با رکورد این رقابت ها که در ماه فوریه سال 2003 به دست آمده فاصله دارند.

■ بارسلونا تنها تیم حاضر در  جمع هشت تیم برتر اروپا است که در این فصل به تساوی دست پیدا نکرده و 8 پیروزی و 1 شکست به دست آورده است.

■ گل به خودی مسابقه قبل جرمی متئو باعث شد تا شاگردان انریکه تنها تیم حاضر در این مرحله باشند که دروازه شان توسط بازیکن خودی باز شده است.

■ لوئیز سوارز با به ثمر رساندن گل دوم بازی رفت توانست 400امین گل آبی اناری ها در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان را به ثمر برساند.

■ زلاتان ابراهیموویچ در رکوردی حیرت انگیز در 7 بازی آخر خود برای تیم ملی سوئد و پاریسن ژرمن 13 گل به ثمر رسانده است.

■ نیمار ستاره برزیلی بارسا در هر سه دیدار این فصل دو تیم موفق به گلزنی شده است.

■ مارک آندره تراستگن جوان تنها دروازه بان حاضر در این مرحله است که در این رقابت ها موفق به مهار ضربه پنالتی ( سرجیو آگوئرو در دیدار برابر منچسترسیتی) شده است.

■ شاگردان انریکه با دریافت تنها 12 کارت زرد تا بدین جای رقابت ها جوانمردترین تیم در بین هشت تیم پایانی رقابت ها به شمار می روند.

■ لوران بلان، سرمربی پاریس ژرمن به همراه تیاگو موتا، مکسول و زلاتان ابراهیموویچ که سابقه بازی در بارسا را دارند، فردا شب به استادیوم نیوکمپ باز خواهند گشت.

■ لوئیز سوارز در 12 بازی آخر خود برابر بارسا 12 گل به ثمر رسانده است.

■ شاگردان بلان در 5 بازی از شش دیدار آخر خود ( به جز بازی رفت برابر بارسا ) حداقل سه گل را به ثمر رسانده اند.

صحبت های سرمربیان دو تیم پیش از مسابقه:

 لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا: درست است که در پاریس نتیجه قابل  قبولی گرفتیم، اما سرنوشت تیم صعود کننده  هنوز مشخص نشده  است. ما برای موفقیت به یک نمایش بزرگ دیگر نیاز داریم و اگر  بخواهیم که افکارمان را با توجه  به اعداد و آمار  مشغول کنیم، اشتباه   بزرگی مرتکب  شده ایم....

لوران بلان، سرمربی پاریسن ژرمن: همه ما می دانیم که ماموریت بسیار دشواری را در پیش داریم. گل خوردن برابر این بارسلونا تقریبا اتفاقی غیر ممکن است، برای همین می دانیم که برا موفقیت باید حملات فراوانی  انجام داده و گلزنی کنیم....


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی : پاریسن ژرمن 1 - 3 بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی مارسی - پاریسن ژرمن


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.