ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی ایران - پورتوریکو


دو تیم ایران و پورتوریکو امروز از ساعت 19 آخرین دیدار مرحله اول رقابت های والیبال قهرمانی جهان را برگزار خواهند کرد.

طرفداری: امشب از ساعت 19:10 به وقت ایران تیم های والیبال ایران و پورتوریکو از گروه D رقابت های قهرمانی والیبال جهان در شهر کراکوف لهستان با یکدیگر رو به رو می شوند. تیم های ایران و پورتوریکو در رقابت های انتخابی المپیک 2012 به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ایران موفق شد با نتیجه 3-1 این تیم را شکست دهد.

تیم پورتوریکو دیشب در یک بازی درخشان و تعجب بر انگیز موفق شد تیم ایتالیا را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا امیدش برای صعود به مرحله بعد را حفظ کند، تیم ایران نیز با پیروزی برابر بلژیک صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.با توجه به پیروزی تیم پورتوریکو بر ایتالیا تیم ایران مجبور است این بازی را همانند 4 بازی گذشته جدی بگیرد چرا که در صورت شکست ایران از پورتوریکو و صعود این تیم به دور بعد نتیجه دیدار این دو تیم حفظ شده و در این صورت تیم ایران با 2 شکست راهی مرحله بعد می شود ولی در صورت صعود دیگر تیم ها تیم ایران با 1 شکست و 2 پیروزی به مرحله بعد خواهد رفت.

در دیگر بازی این گروه نیز امشب تیم های بلژیک-فراسنه و آمریکا-ایتالیا با یکدیگر رو به رو می شوند و این در حالی است که هنوز تکلیف صعود دو تیم از این گروه مشخص نیست و تیم های پورتوریکو، ایتالیا، آمریکا و بلژیک برای کسب مجوز صعود به برد در بازی های امشب نیاز دارند و در صورت پیروزی تیم های بلژیک و پورتوریکو بر حریفان احتمال حذف شدن تیم های مدعی ایتالیا و آمریکا وجود دارد.

با توجه به اینکه تیم های ایتالیا و آمریکا در مقابل تیم ایران شکست خورده و حریف های سخت تری برای دیگر رقبا به حساب می آیند برای تیم ایران بهتر است که این دو تیم به مرحله بعد صعود کنند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه ی بازی ، ایران - پورتوریکو جام جهانی والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی والیبال ایران و پورتوریکو


خلاصه بازی والیبال ایران ۳ - ۰ پورتوریکو


 
 
خلاصه بازی والیبال ایران ۳ - ۰ پورتوریکو