ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش‌بینی تصویری دو بازیکن استقلال از بازی برزیل - آلمان



اخبار,اخبار ورزشی, بازی برزیل و آلمان

 

اخبار ورزشی - پیش‌بینی تصویری دو بازیکن استقلال از بازی برزیل - آلمان

دو بازیکن استقلال روز گذشته پیش‌بینی کردند که برزیل با نتیجه 3 بر 2 آلمان را شکست می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ روز گذشته پیش از شروع مسابقه برزیل - آلمان، دو بازیكن استقلال پیش بینی كردند كه برزیل این مسابقه را با نتیجه سه بر دو می‌برد. مهدی كریمیان بازیكن جدید استقلال و احمد جمشیدیان با در دست گرفتن پرچم برزیل و آلمان و نشان دادن انگشتان دست، نتیجه 3-2 به سود برزیل را پیش بینی كردند. البته آن‌ها هم مثل خیلی‌های دیگر فكر نمی‌كردند كه برزیل چنین شب كابوس‌واری را پشت سر خواهد گذاشت و با نتیجه عجیب 7 بر یك شكست خواهد خورد.

 

اخبار,اخبار ورزشی, بازی برزیل و آلمان

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
و اینهم از بازی فینال و شوت فوق فوق چرخشی بازیکن برزیل( معرفی کارلوس و بهترین بازیکن برزیل کویمبرا !! )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی بازیکن سابق استقلال برابر یوونتوس!



هافبک , رینالدو کروسادو, اخبار ورزشی

رینالدو کروسادو، بازیکن پرویی که سابقه حضوری ناموفق در استقلال را داشت امشب یکی از بازیکنان جانشین کیه‌وو بود که به میدان رفت و حدود نیم ساعت هم بازی کرد. البته دو گل یوونتوس پس از حضور او در میدان به ثمر رسید، اما سایت گل در پایان این دیدار نمره 2.5 را برای این بازیکن در نظر گرفت و نوشت که او به‌خوبی در جریان بازی جا افتاد، هرچند که تاثیر بزرگی بر بازی نگذاشت.

رینالدو در سه دیدار این فصل کیه‌وو در سری آ یک بازی در ترکیب قرار گرفته، یک بار (در همین بازی) به صورت بازیکن جانشین به میدان رفته، یک گل زده و یک گل هم ساخته است. او چهار شوت هم داخل چارچوب داشته.

هافبک , رینالدو کروسادو, اخبار ورزشی

رینالدو اما دوران مصیبت‌باری را در استقلال گذراند ولی در نهایت با برگشتن به کشورش و حضور در تیم ملی پرو توانست به سطح اول فوتبال برگردد.

منبع:goal.com