ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش‌بینی اسکولاری از رقیبانش در جام‌جهانی


سرمربی تیم ملی برزیل پیش‌بینی کرد تیمش با آرژانتین در فینال جام‌جهانی 2014 دیدار کند.

خبرگزاری ایسنا: جام جهانی 2014 برزیل تقریبا دو هفته‌ دیگر با حضور 32 تیم برتر فوتبال جهان در این کشور آغاز می‌شود.

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل در پیش‌بینی خود از جام جهانی 2014 گفت: پیش‌بینی می‌کنم که تیمم بتواند به فینال جام‌جهانی راه یابد. درباره تیمی نیز که در دیدار فینال باید با آن بازی کنیم نیز باید بگویم که فکر می‌کنم آرژانتین بتواند رقیب ما باشد تا یک دیدار حساس در فینال شکل بگیرد.

سرمربی تیم ملی برزیل همچنین پیش‌بینی کرد این کشور پس از سرگروهی در گروه خود در جام‌جهانی به ترتیب با تیم‌های هلند، ایتالیا و آلمان دیدار کند و در دیدار نهایی نیز برابر آرژانتین به میدان برود.

برزیل در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 باید با کرواسی دیدار کند.


ویدیو مرتبط :
پیش بینی فینال جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش‌بینی مارادونا درباره قهرمان جام جهانی 2014



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پیش‌بینی مارادونا درباره قهرمان جام جهانی 2014

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل به یکی از کشورهای آمریکای لاتین خواهد رسید.

دیگو مارادونا شانس تیم‌های اروپایی برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را کم می‌داند. او معتقد است که جام از آمریکای لاتین بیرون نخواهد رفت.

اسطوره فوتبال آرژانتین در گفت‌وگو با شبکه دبی اسپورت عنوان کرد: تیم‌های اروپایی معمولا نمی‌توانند در منطقه آمریکای لاتین نتیجه‌ بگیرند. درباره تیم ملی فوتبال آرژانتین هم باید بگویم که با وجود تیم‌های قدرتمندی همچون برزیل و اروگوئه شاگردان سابیا کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

مارادونا در ادامه سخنان خود میشل پلاتینی را گزینه مناسبی برای جانشینی سپ بلاتر دانست و گفت: بر این باورم که پلاتینی گزینه مناسبی برای جانشینی بلاتر پا به سن گذاشته است.

اسطوره فوتبال آرژانتین درباره سوال تکراری مقایسه لیونل مسی با کریستیانو رونالدو این گونه پاسخ داد: مسی با توجه به مهارت بالا و تواضعی که دارد، بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. بعد از او رونالدو در جایگاه دوم قرار دارد.

مارادونا درباره بازگشت خود به دنیای مربیگری، گفت: تنها در صورتی بر می‌گردم که بستر لازم وجود داشته باشد، دیگر نمی‌خواهم صرفا به خاطر دلایل مادی با تیمی قرارداد امضا کنم. در حال حاضر قصد ندارم به الوصل برگردم. روزهای خوبی را در دبی پشت سر می‌گذارم. دبی شهر آرامی است و می‌توانم با آزادی کامل کارهای روزانه خود را انجام دهم. اگر در جای دیگری زندگی می‌کردم مجبور بودم در را بر روی خود ببندم و از خانه بیرون نیایم، اما در اینجا به راحتی کارهای روزانه خود را انجام می‌دهم به طوری که به سینما می روم و از سوپر مارکت‌ها خرید می‌کنم. بدون این که کسی برایم مشکلی ایجاد کند./ایسنا