ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشگاه هادیان: قلعه نویی را نگه می‌داریم


معاون ورزشی باشگاه ملوان گفت: یحیی گل محمدی اگر از من می پرسید به او می گفتم که دلیل افت بازیکنانش شرجی و گرم بودن هواست نه بلندی چمن!

خبرگزاری فارس: محمود پیشگاه هادیان، در مورد اظهارات یحیی گل محمدی که نتایج مسابقات خارج از زمین رقم می خورد، گفت: من برای گل محمدی احترام زیادی قائل هستم و ایشان مربی خوبی است اما نمی دانم ما چه دخالتی در نتیجه داشتیم؟! بلندی چمن ورزشگاه هم حرف درستی نیست زیرا داوران چمن را تایید کردند و اگر هم چمن بلند بوده برای هر بازیکنان هر دو تیم بلند بوده است.

وی ادامه داد: هوای انزلی در مردادماه بسیار سنگین و شرجی است. خود ما هم زمانی که بازی می کردیم در مرداد ماه به مشکل می خوردیم در این ماه بدن بازیکن یک سطل عرق از دست می دهد. اگر او از من می پرسید به او می گفتم دلیل افت و مشکل بازیکنانش هوای شرجی و سنگین انزلی است نه چمن ورزشگاه! هوای مرداد انزلی مثل اهواز است.

معاون ورزشی باشگاه ملوان در مورد اینکه قلعه نویی گفته اگر مشکلات حل نشود از تیم جدا خواهد شد و فقط نفری 10 میلیون تومان به بازیکنان پرداخت شده، گفت: سه شنبه شب گذشته وضعیت مالکیت باشگاه ملوان مشخص شد و دنیا مالی یک روزه پولی به حساب باشگاه واریز کرد تا امور باشگاه انجام شود و ما بر اساس نظر قلعه نویی به بازیکنان پول پرداخت کردیم و با بازگشت دنیا مالی از سفر خارج به زودی مشکلات حل خواهد شد. ما براساس برنامه قلعه نویی کار را در ملوان پیش می بریم و هتل ها و پروازها را هم رزرو کرده ایم.

پیشگاه هادیان تصریح کرد:قلعه نویی دغدغه بازیکنان تیمش را دارد و موفقیت ملوان را می خواهد ما هم تلا ش می کنیم این مسایل حل شود. دنیا مالی با قلعه نویی صحبت خواهد کرد و مشکلات حل می شود و قرارداد او هم این هفته در هیات فوتبال ثبت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: تلاش می کنیم فرهاد را نگه داریم / شایعه درگیریم با دوست قلعه نویی کذب محض است



 

فتح الله زاده: تلاش می کنیم فرهاد را نگه داریم / شایعه درگیریم با دوست قلعه نویی کذب محض است

 

مدیرعامل استقلال تأکید کرد که با هیچ کس درگیری فیزیکی نداشته است.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، بعد از بازی استقلال و نفت شایعه شده بود که رضا قاسمی یکی از یاران همیشگی امیر قلعه نویی در اردوی استقلال و قبل از بازی با نفت حاضر بوده و با فتح الله زاده، درگیر شده است. حتی شایعات غیر رسمی خبر از درگیری فیزیکی می داد. شایعه ای که البته صحت نداشته است.

مدیر استقلال در این باره گفت: «راستش من وقتی به اردو رفتم دیدیم اطراف تیم خیلی شلوغ است و از مسئولان خواستم که کمی اطراف تیم را خلوت کنند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا خودش دست به کار شده و با قاسمی برخورد فیزیکی داشته؟ با خنده پاسخ داد: «من و مشت؟ نه بابا، سری که از من مشت بخورد روی گردن نمی ماند! کل ماجرا همانی بود که گفتم. به هرحال این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و بچه ها آرامش می خواستند. بردن برابر نفت و قهرمانی نیم فصل اهمیتی ویژه برای مان داشت که باید حتما پیروزش می شدیم و قهرمانی مطلق نیم فصل را کسب می کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.»

فتح الله زاده ادامه داد: «واقعا از بچه ها برای اینکه در نیم فصل به رغم همه مشکلات از دل و جان مایه گذاشتند تشکر می کنم و امیدوارم با همین اقتدار تا پایان فصل ادامه بدهیم و بتوانیم باعث خوشحالی هواداران خوب مان با موفقیت های متوالی در هر 3 جام پیش رو، باشیم.»

مدیر استقلال درباره خبر جدایی فرهاد مجیدی اظهار داشت: «او با من حرف زد و گفت دوری از دخترش "تیام" برایش سخت شده و نمی تواند او را تنها بگذارد. فرهاد خودش عاشق استقلال است و برای موفقیت تیم، همه جور فداکاری را انجام می دهد. او از ما خواست تا اگر امکان داشته باشد برود و در کنار فرزندش باشد. او به خاطر مسائل مالی نمی خواهد برود و تنها دلیلش بودن در کنار فرزندش است. البته قرار شده تا امروز جلسه ای با هم داشته باشیم. تمام تلاشم این است که بتوانم قانعش کنم که از جمع ما جدا نشود اما به هر حال وقتی پای فرزندش در میان باشد، خیلی سخت است که بخواهیم وادارش کنیم بماند. با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا برای دل هواداران، بتوانم فرهاد را راضی کنم در کنار ما بماند.»