ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشکسوت تنیس درگذشت +عکس


جلال درفشی جوان پیشکسوت تنیس کشورمان ظهر امروز بر اثر بیماری درگذشت.

کاپ: درفشی جوان پیشکسوت تنیس کشورمان ظهر امروز بر اثر بیماری درگذشت.

مجید شایسته رئیس فدراسیون و اهالی تنیس در پیامی درگذشت این پیشکسوت را به خانواده وی تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم از درگاه خداوند قادر و توانا، آرزو نمودند.

به همین مناسبت مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه (۴ آبان) از مقابل منزل ایشان واقع در پاسداران، نگارستان پنجم، خیابان مسجد، پلاک ۱۷ برگزار می‌شود.


پیشکسوت تنیس درگذشتپیشکسوت تنیس درگذشت

جلال درفشی جوان در سال ۱۳۰۷ در مشهد متولد شد و در پی آشنایی با ورزش تنیس، ازسال ۱۳۱۳ این رشته را از ۱۲ سالگی در بوستان ورزش آغاز کرد و از سنین ۱۵ سالگی تا ۱۸ سالگی به دفعات صاحب مقام در رشته‌های مختلف شد. در ۱۹ سالگی به عضویت تیم ملی درآمد و در ۲۱ سالگی وارد حرفه مربیگری و داوری رسمی فدراسیون تنیس شد و در سن ۲۲ سالگی مدیریت باشگاه بوستان را بر عهده گرفت.

درفشی جوان درسن ۲۹ و ۳۰ سالگی برای شرکت در مسابقات تنیس حرفه‌ای عازم انگلستان شد و در سنین ۴۵-۶۵-۷۲ نیز به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، با توجه به اینکه وی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی ، ارمنی و ترکی آشنایی داشت برای بازدید از چندین باشگاه تنیس و کسب اطلاعات بیشتر راهی کشورهای اروپایی شد و ضمن ارتقاء دانش خود اقدام به تهیه لوازم تنیس جهت رفع مشکل زمین های تنیس در ایران کرد.

وی در طی ۴۰ سال به تدریس و ساخت زمین‌های تنیس مشغول شد و در همین دوران حدود ۱۵۰ زمین تنیس در سراسر کشور بوسیله پیشکسوت تنیس کشورمان ساخته و همچنین در زمان تدریس این رشته تعدادی از جوانان علاقمند نیز در کنار وی پرورش یافتند که همگی موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.


ویدیو مرتبط :
مرتضی احمدی پیشکسوت صدا و دنیای هنر درگذشت ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت/ عکس




اخبار فرهنگی - بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت/ عکس

 حمید مهرآرا بازیگر پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون صبح امروز -شنبه - دار فانی را وداع گفت.

اخبار,اخبار فرهنگی,حمید مهرآرا

 

به گزارش ایرنا، حمید مهرآرا بازیگر قدیمی تئاتر ، سینما و تلویزیون که چندی قبل به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، پاهایش را از دست داده بود، صبح امروز (شنبه) درسن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

حمید مهرآرا پیش از این در آثار هنری چون «تاراج»، «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی میرند»، «آرایشگاه زیبا»، «روزگار جوانی» و تئاتر «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی داوود رشیدی بازی داشته است.

آیین تشییع پیکر این هنرمند روز یکشنبه دهم فروردین ماه از تالار وحدت تهران برگزار می شود.
 اخبار فرهنگی - ایرنا