ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 70 میلیون یورویی رئال‌ به آگرو


روزنامه دیلی‌استار از پیشنهاد 70 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب سرخیو آگرو خبر داد.

ایسنا: روزنامه دیلی‌استار از پیشنهاد 70 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب سرخیو آگرو خبر داد.

رئال مادرید که هر سال یک بازیکن بزرگ را به تیم خود اضافه می کند، قصد دارد برای فصل آینده سرخیو آگرو آرژانتینی را جذب کند.

روزنامه دیلی‌استار انگلیس خبر داد باشگاه رئال مادرید هدف اصلی خود را در زمان نقل و انتقالات بر روی سرخیو آگرو قرار داده است و امیدوار است این بازیکن آرژانتینی را با 70 میلیون یورو به مادرید ببرد.

سرخیو آگرو این فصل با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و نتوانست حضور مداومی در تیم منچستر‌سیتی داشته باشد و به همین خاطر تنها 17 گل به ثمر رساند.

او در جام جهانی 2014 یکی از مهاجمان آلخاندرو سابیا در این رقابت ها است.


ویدیو مرتبط :
حضور بنزما با بوگاتی2میلیون یورویی اش در تمرینات رئال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 74 میلیون یورویی رئال برای سوارز


روزنامه انگلیسی Metro گزارش داده است که باشگاه رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی 73.5 میلیون یورویی برای جذب لوئیس سوارز از لیورپول است.

طرفداری: روزنامه انگلیسی Metro گزارش داده است که باشگاه رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی 73.5 میلیون یورویی برای جذب لوئیس سوارز از لیورپول است.

این مهاجم اروگوئه ای در این فصل فرم فوق العاده ای داشت و در 32 بازی لیگ برتر موفق به ثبت 31 گل و 21 پاس گل شده است.

این بازیکن 27 ساله در دسامبر سال گذشته قراردادی جدید با قرمزها امضاء کرد که می تواند او را تا سال 2018 در آنفیلد نگه دارد. با این حال، ادعا شده است که باشگاه مرسی سایدی می تواند در ازای فروش او مبلغ هنگفتی به دست آورد.

هرگونه پیشنهاد برای سوارز احتمالاً به این معنی است که لوس بلانکوس تصمیم به فروش کریم بنزما گرفته است. ملی پوش فرانسوی از لحاظ آمار گلزنی و پاس گل فاصله زیادی با مهاجم اروگوئه ای دارد.

همچنین این احتمال وجود دارد که مادریدی ها بنزما را به عنوان بخشی از این معامله، به لیورپول منتقل کنند.