ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 30 میلیونی بارسلونا رد شد


میلان پیشنهاد 30 میلیون یورویی بارسلونا برای به خدمت گرفتن آلسیو رومانیولی را رد کرد.

کاپ: میلان پیشنهاد 30 میلیون یورویی بارسلونا برای به خدمت گرفتن آلسیو رومانیولی را رد کرد.

مدافع مرکزی میلان فصل گذشته از رم به این تیم آمده و با توجه به قرارداد این بازیکن، رم 15% از مبلغ فروش او به هر تیمی را دریافت خواهد کرد. به نقل از روزنامه امروز، بارسلونا با 30 میلیون یورو برای خرید این بازیکن اعلام آمادگی کرده، اما فعلا به علت بحث فروش باشگاه به گروه چینی، نقل و انتقالات میلان فعال نیست. گفته می شود رومانیولی یکی از اهداف میلان برای ساخت تیم جدید است و به فروش نخواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
رد پیشنهادات میلیونی توسط استاد رایفی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 30 میلیونی دادند بازی را دربیاورند


سرپرست پیشین استیل‌آذین با اشاره به صحبت‌های اخیر درباره این تیم و بحث تبانی با داوری، گفت: به ما پیشنهاد 30 میلیون تومانی دادند تا بازی را در بیاورند، اما قبول نکردیم.

تسنیم: سرپرست پیشین استیل‌آذین با اشاره به صحبت‌های اخیر درباره این تیم و بحث تبانی با داوری، گفت: به ما پیشنهاد 30 میلیون تومانی دادند تا بازی را در بیاورند، اما قبول نکردیم.

صادق درودگر درباره اظهارات خانبانی روانشناس پیشین استیل‌آذین مبنی بر اینکه در بازی دو فصل پیش استیل‌آذین و شاهین بوشهر پیشنهاد دریافت رشوه 15 میلیون تومانی به این باشگاه شده بود، عنوان کرد: این پیشنهاد بود و به ما گفتند 30 میلیون تومان از شما می‌گیریم تا بازی را برای‌تان در بیاوریم. اینکه آقای خانبان گفته 15 میلیون خبر ندارم و می‌دانم پیشنهاد 30 میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: آن موقع من سرپرست تیم بودم و این موضوع را به شریفی رئیس کمیته انضباطی وقت فدراسیون اطلاع دادیم و پس از آن هم به آقای علیپور گفتیم. آنها گفتند این مسئله را پیگیری خواهند کرد، اما دیگر خبری نشد.

سرپرست پیشین استیل‌آذین درباره اینکه این پیشنهاد از سوی چه کسی به باشگاه استیل‌آذین رسید، گفت: نام آن فرد را به شریفی و علیپور اعلام کردیم و قصد نداریم اکنون نام این فرد رسانه‌ای شود. این فرد به ما گفت که من نماینده داور هستم و ما هم موضوع را به مراجع مربوط گفتیم.

درودگر با بیان اینکه پولی در این میان رد و بدل نشد و قرار بود افراد پیشنهاد دهنده هم محروم شوند، خاطرنشان کرد: گفتند این افراد محروم می‌شوند، اما نشدند و حتی داور بازی هم عوض نشد.

علیپور در مصاحبه‌ای گفته بود که داور در آن بازی یک پنالتی به سود استیل‌آذین گرفته که سرپرست وقت استیل‌آذین عنوان کرد: هیچ اتفاقی نیفتاد و این حرف‌ها درست نیست.