ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 2.5 میلیاردی پرسپولیس به آندو!


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد 2.5 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به تیموریان را از رسانه‌ها می‌شنوم.

خبرگزاری فارس: مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگویی در خصوص پیشنهاد نجومی باشگاه پرسپولیس به تیموریان اظهار داشت: من اخباری مبنی بر پیشنهاد 2.5 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به آندرانیک تیموریان را از رسانه‌ها می‌شنوم.

وی در پاسخ سوالی که بالاخره به این بازیکن پشنهادی داده‌اید یا خیر خاطرنشان کرد: من این موضوع را فقط از شما می‌شنوم و دیگر حرفی در این باره ندارم. بالاخره همه چیز در باشگاه مشخص است و بودجه ما هم کاملا شفاف است و طبق تعهدات به آن عمل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد 2.5 میلیاردی به یک بازیکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه پیشنهاد ۷ میلیاردی شان به قلعه نویی



پیشنهاد رویانیان به قلعه نویی,قلعه نویی در پرسپولیس

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه پیشنهاد ۷ میلیاردی شان به قلعه نویی/ رویانیان: دروغ به این بزرگی؟ قلعه نویی هم تکذیبش می کند!

باشگاه پرسپولیس مذاکره با امیر قلعه نویی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که استقلال پله های موفقیت را یک به یک در این فصل سپری می کند و مسئولان هیات مدیره و مدیرعامل این تیم از تداوم حضور قلعه نویی برای دومین سال متوالی خبر می دهند اما انگار قرار نیست شایعات دوستانه دست از سر قلعه نویی بردارد.

بعد از اینکه قلعه نویی یک روز حضورش را در امارات تداوم بخشید ، بلافاصله شایعه شد او با باشگاه العین مذاکره کرده است. خبری که خیلی زود از سوی سرمربی آبی ها تکذیب شد. این درست همان شایعه ای بود که چند ماه قبل درباره حضورش در تیم ملی و بعد از شکست تیم ملی برابر ازبکستان مطرح شد که باز هم سرمربی آبی ها شخصا ناچار به تکذیب چنین خبری شد و گفت از تیم ملی حمایت می کند.

قلعه نویی که سال قبل به گفته خودش بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ برتر از سوی یک تیم صنعتی به او پیشنهاد شده بود اما ردش کرد و به استقلال آمد در حالی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیاست ، چرا باید استقلال و هوادارانش را تنها بگذارد ؟ این پرسشی است که خیلی از هواداران این تیم می پرسند اما درست در این شرایط بخش فارسی سایتی ورزشی بین المللی، سایتی که وابسته به یکی از بزرگترین آژانس های نقل و انتقالات در دنیاست ، خبر از پیشنهاد 7 میلیاردی رویانیان به قلعه نویی داده. اینکه بعد از بازی الشباب ، رویانیان به قلعه نویی زنگ می زند و بعد از تبریک به او می گوید 7 میلیارد :« بیا پرسپولیس ، ما به شما 7 میلیارد می دهیم. » اما قلعه نویی از این پیشنهاد تشکر می کند و می گوید نه.

این حرف را البته پیشتر ها هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس داوری می زد و می گفت ، روزی می رسد که شایعه می شود رویانیان قلعه نویی را برای تیمش می خواهد. حالا انگار آن پیش بینی همراه با خنده این کارشناس داوری ، رنگ حقیقت پیدا کرده.

پیشنهاد 7 میلیاردی اما در حالی است که خود قلعه نویی امسال رقمی نزدیک به یک میلیارد گرفته و سال قبل برای حضور در استقلال از پیشنهادی نزدیک به 2 میلیارد تومانی گذشته بود حالا به یکباره آیا پیشنهادی 7 میلیارد تومانی از پرسپولیس دارد؟

محمد رویانیان در این باره به خبرآنلاین می گوید:« این دروغی بزرگ و کذب محض است. قلعه نویی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران و یکی از سمبل های باشگاه استقلال است . اصلا نه برای او خوب است که این شایعات مطرح شود نه برای ما. باز هم می گویم این یک شایعه خنده دار است که خود آقای قلعه نویی هم تکذیبش می کند! »

حالا باید دید قلعه نویی در این باره چه موضعی می گیرد. البته سابقه نشان داده قلعه نویی معمولا این نوع خبرها را تکذیب می کند./خبرآنلاین