ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی به رونالدو تکذیب شد



اخبار,اخبار ورزشی ,  کریستیانو رونالدو

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شایعه پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی این باشگاه فرانسوی به رئال مادرید برای جذب کریستیانو رونالدو را رد کرد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های عربی خاورمیانه روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو پیشنهادی 120 میلیون پوندی به باشگاه رئال مادرید داده است.

سخنگوی تیم مشاوره ناصر الخلیفی اما در گفت‌و‌گو با روزنامه «مارکا» با تکذیب شایعه پیشنهاد 120 میلیون یورویی به رئال مادرید برای جذب سوپراستار پرتغالی این تیم گفت: این اخبار اصلاً صحت ندارد.

با وجود اینکه رونالدو تا سال 2018 با مادریدی‌ها قرارداد دارد، پس از اخراج کارلو آنچلوتی از سرمربیگری کهکشانی‌ها که مورد حمایت این مهاجم پرتغالی و ستاره‌های نامدار رئال بود، شایعاتی در خصوص جدایی او از جمع سفیدپوشان پایتخت اسپانیا مطرح شد.

بازگشت به منچستریونایتد از گزینه‌های پیش‌روی کریس 30 ساله است و پاری‌سن‌ژرمن هم بدش نمی‌آید بهترین بازیکن جهان را به خدمت بگیرد.

قهرمان لوشامپیونه فرانسه در حال حاضر در آستانه عقد قرارداد رسمی با آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی منچستریونایتد است.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
جت خصوصی ۱۹ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب پیشنهاد نجومی PSG برای رونالدو


باشگاه پاری سن ژرمن، پیشنهاد 120 میلیون یورویی برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید را رد کرد.

ورزش سه: در روزهای اخیر، چندین رسانه خاور میانه ای خبر از تمایل مالکان متمول قطری باشگاه به جذب کریستیانو دادند و مدعی شدند که پاریسی ها حاضر به رکورد شکنی برای خرید رونالدو هستند. با این حال، تیم مشاوره ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، این موضوع را رد کرد.

سخنگوی این تیم در مصاحبه با مارکا گفت:" این خبر دروغ است."

رونالدو تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد دارد ولی با اخراج کارلو آنچلوتی، سرمربی محبوب او، آینده او در رئال در هاله ای از ابهام قرار گرفت. او در چند روز اخیر، نزدیک به بازگشت به منچستریونایتد نیز شده است.