ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد گسترش فولاد به پیام صادقیان


شنیده می‌شود مسئولان باشگاه گسترش فولاد به ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد حضور در تیم خود را داده‌اند.

خبرگزاری میزان: پیام صادقیان، ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل گذشته در نفت و صبا حضور داشت و البته فصل پر فروغی را هم پشت سر نگذاشت، ظاهرا با پیشنهاد مسئولان باشگاه گسترش فولاد روبه‌رو شده است.

مسئولان باشگاه گسترش فولاد به صادقیان اعلام کرده‌اند برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به شهر زادگاهش برود و در تیم گسترش فولاد بازی کند. باید دید آیا صادقیان به تبریز بر می‌گردد یا تصمیم دیگری می‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
دعوای پیام صادقیان با داور در بازی مقابل فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد سنگین علی دایی به تیموریان/ امیدواری پیام صادقیان به هواداران در مورد جدایی ستاره ها



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - پیشنهاد سنگین علی دایی به تیموریان

علی دایی، آندرانیک تیموریان را می‌خواهد. هدف او تقویت خط‌میانی تیمش است و در این راه حاضر به سرمایه‌گذاری روی هافبک ارمنی‌ آبی‌هاست.

گفته می‌شود دایی علاقه‌اش به جذب آندو را از طریق یکی از نزدیکان خود به اطلاع این بازیکن رسانده و می‌خواهد به هر طریق ممکن او را جذب کند. این در حالی است که تیموریان از قطر پیشنهاد دارد و از بین تیم‌های داخلی هم سپاهان جزو مشتریان پروپا قرص اوست.


جالب این‌که پیشنهاد مالی اصفهانی‌ها به آندو تقریبا به اندازه پیشنهاد پرسپولیس است. علی دایی به آندو پیغام داده که او را می‌خواهد و حاضر است به‌خاطر این انتقال 1.5 میلیارد تومان نقد‌ در همان روز مذاکره به او بدهد تا خیال آندو از هر حیث راحت شود.


همچنین به هافبک ملی‌پوش پیشنهاد شده که تا پایان فصل 2 قسط ‌500 میلیونی هم بگیرد که مجموع قراردادش به 2.5 میلیارد تومان برسد. یعنی 150 میلیون تومان بیشتر از پولی که پارسال از استقلال گرفت.


دایی به خوبی می‌داند که با جذب آندو هم پرسپولیس را تا حد بسیاری تقویت می‌کند و هم به‌طور غیرمستقیم به تیم‌های دیگر ضربه می‌زند.


به هر حال تیموریان به خاطر نوع بازی‌اش بازیکن تاثیرگذاری است و همین حالا حداقل از 3 تیم داخلی پیشنهادات مالی خوبی دارد که البته همگی بالای 2 میلیارد تومان است.


این پیشنهادهای مالی درحالی است که تقریبا تمام مدیران باشگاه‌ها می‌گویند ما بازیکن میلیاردی نداریم و وزارت ورزش هم از آن‌ها خواسته بیشتر از یک میلیارد به هیچ بازیکنی (حتی ملی‌پوشان) ندهند.


به‌هر حال باید‌ کمی صبر کرد و دید آیا آندو به علی دایی جواب مثبت می‌دهد یا سرانجام به تیم‌های قطری می‌پیوندد.‌ پرسپولیسی‌ها در شرایطی چنین پیشنهاد مالی هنگفتی به آندو کردند که در چند روز اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه بودند.

 

                                       .............................................

 

 امیدواری پیام صادقیان به هواداران در مورد جدایی ستاره ها

پیام صادقیان در مورد آخرین وضعیت تمرینات پرسپولیس گفت: تمریناتمان به صورت وحشتناکی سخت دنبال می‌شود. واقعاً فشار تمرینات نسبت به فصل گذشته زیاد است و من به خاطر این تمرینات تا پای مرگ پیش رفته‌ام!

اودر خصوص جدایی محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس و احتمال جدایی سید جلال حسینی و مهرداد پولادی اظهار داشت: این بازیکنان بسیار بزرگ و تأثیرگذار هستند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند اما وقتی یک بازیکن پیشنهاد خوبی داشته باشد به آن فکر می‌کند چون ممکن است تا آخر عمرش دیگر چنین فرصتی برایش پیش نیاید.


هافبک پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار باشد این بازیکنان از پرسپولیس جدا شوند حتماً علی دایی برای آنها جایگزین مناسبی پیدا می‌کند و نمی‌گذارد پرسپولیس ضعیف شود.


صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط هواداران و بازیکنان پرسپولیس ناامید نمی‌شوند، عنوان کرد: چرا باید ناامید باشیم؟ هواداران مطمئن باشند اگر بازیکنی از پرسپولیس جدا شود قطعاً برای او جایگزین خوب وجود دارد، ضمن اینکه هنوز ما در پرسپولیس هستیم.


او درباره اینکه آیا دوست دارد کی‌روش در تیم ملی بماند یا خیر، خاطرنشان کرد: کی‌روش در تیم ملی بماند بهتر است، او فوتبال ما را متحول کرده و ماندنش در تیم ملی به نفع ماست. من دوست دارم کی‌روش در تیم ملی بماند.درست است که کی‌روش من را به جام جهانی نبرد و شاید ماندنش به نفع من نباشد اما دوست دارم در تیم ملی بماند چون تیم ملی کشورم از من مهم‌تر است و باید در بازی‌های آینده پرقدرت ظاهر شود.
  اخبار ورزشی - تدبیر