ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد چلسی به «یوشینوری موتو»


باشگاه فوتبال چلسی به مهاجم ژاپنی پیشنهاد قراردادی دو ساله داد.

خبرگزاری فارس: باشگاه توکیو ژاپن اعلام کرد که تیم چلسی پیشنهادی دو ساله برای امضای قرارداد با یوشینوری موتو مهاجم این تیم ارائه داده است. در ادامه آمده است که موتو 22 ساله، تا به حال در 11 دیدار ملی، یک گل به ثمر رسانده و پنج فرصت گل نیز خلق کرده است.

این مهاجم جوان که تنها دو هفته است که مدرک کارشناسی اقتصاد خود را از دانشگاه کیو دریافت کرده، واکنش مثبتی به پیشنهاد مقامات تیم فوتبال چلسی داده است. او گفت: در ماه ژوئن که فصل انتقالات است، در این باره صحبت خواهم کرد.

فصل جدید در لیگ ژاپن، تنها یک ماه است که آغاز شده و در چهار بازی، موتو توانست سه گل بزند و در رتبه سوم شدن تیمش اثری جدی داشت. او در فصل پیش 13 گل به ثمر رساند و در پایان نیز در مجموعه 11 بازیکن برتر قرار گرفت.

در سال‌های اخیر، بازیکنان ژاپنی متعددی در لیگ‌های اروپایی درخشش داشته اند که در این میان می‌توان از شینجی کاگاوا، ستاره تیم بروسیا دورتموند و همچنین مایا یوشیدا در ساوت‌همپتون نام برد.


ویدیو مرتبط :
نگاهی به ماژول JBL بر روی موتو زد و موتو زد پلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 35میلیون یورویی چلسی برای سرخیو راموس



 

 

رپیشنهاد 35میلیون یورویی چلسی برای سرخیو راموس

 

مدافع باشگاه رئال مادرید نظر مثبت سران باشگاه چلسی را به خود جلب کرده است.

طبق گزارشهای منتشره، سرخیو راموس مدافع جوان باشگاه رئال مادرید ممکن است در تابستان پیش رو با قراردادی 35 میلیون یورویی روانه چلسی شود و سران باشگاه انگلیسی آماده اند تا پیشنهادی 5 ساله را به او ارائه کنند.

در گزارشی آمده که سران رئال در ارائه پیشنهاد برای تمدید قرارداد راموس که در حال حاضر با دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورو در این تیم توپ می زند، مردد هستند.

در این میان سران چلسی اعلام کرده اند که آماده اند با پرداخت مبلغ هنگفتی راموس رابه خانه شان ببرند.

کاکا هم یکی دیگر از گزینه های مدنظر آبی پوشان لندنی است ولی ارنستو برونتزتی، کارشناس نقل و انتقالات معتقد است که انتقال ستاره برزیلی به چلسی غیرممکن است.