ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد وسوسه‌كننده به مغز متفكر بارسا


ژاوی ارناندس ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا تصمیم نهایی‌‌اش را گرفته و قصد دارد در پایان رقابت‌های این فصل بارسا را ترک کند.

افکار نیوز: ژاوی ارناندس ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا تصمیم نهایی‌‌اش را گرفته و قصد دارد در پایان رقابت‌های این فصل بارسا را ترک کند. این در حالی است که هنوز یک سال دیگر از قرارداد او با باشگاه کاتالان باقی است.

او در شرایطی این تصمیم را گرفته كه كمتر توسط «لوئیس انریكه» مورد استفاده قرار می‌گیرد و از همین‌رو قصد ترك وطن كرده است. ژاوی این روزها به دنبال مقصد مناسبی برای خودش است تا با ریتم متفاوت و كمتری در مقایسه با ریتم پرفشار و پراسترس بارسا فوتبالش را دنبال كند و با دوری از تورنمنت‌های سختی مثل لالیگا و یا لیگ قهرمانان اروپا، بتواند سال‌های آتی فوتبالی‌‌اش را بگذراند.

پیشنهاد جذاب

این روزها، محتمل‌ترین گزینه، پاسخ مثبت به پیشنهاد موجود از تیمی قطری است. پیشنهاد این باشگاه قطری خیلی جذاب به نظر می‌رسد و تقریباً شبیه به پیشنهادی است كه ژاوی در تابستان گذشته آن را رد كرده بود. به نظر می‌رسد كه قطری‌ها خواهان امضای قراردادی سه ساله با ژاوی هستند و آماده‌اند تا هر فصل دستمزدی ۶ میلیون یورویی به او بپردازند‌‌؛ یعنی كسب ۱۸ میلیون یورو در ۳ سال كه پیشنهاد وسوسه‌كننده‌ای است. به همین خاطر هم قطر مقصد جذابی برای ژاوی به نظر می‌رسد. این لیگ تمام شرایط مدنظر او را دارد و اعضای خانواده او نیز به خاطر این پیشنهاد اقتصادی خوب، وسوسه شده‌اند‌؛ به علاوه او می‌تواند بعد از اتمام روزهای فوتبالی‌‌اش، به عنوان یكی از سفرای جام‌جهانی‌ مشغول به كار شود.

گزینه دیگر پیش‌روی ژاوی، انتقال به لیگ‌ ام.ال.اس آمریكاست. تابستان گذشته باشگاه نیویورك سیتی كه زیر نظر منچسترسیتی اداره می‌شود، به دنبال جذب او بود ولی ژاوی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد‌‌ چراكه در آن زمان مشغول مذاكره با قطری‌ها بود و همان‌موقع، این باشگاه آمریكایی لمپارد و ویا را به خدمت گرفت. بعد از ناكامی در انتقال به قطر، دیگر برای پاسخ دادن به پیشنهاد باشگاه آمریكایی دیر شده بود. به همین خاطر و بعد از گفت‌وگو با لوئیس انریكه، ژاوی تصمیم گرفت تا در شرایطی كه عزمش را برای رفتن جزم كرده بود، در بارسلونا بماند. این اتفاق در حالی رخ داد كه او حتی با ارسال پیغام برای دوستان صمیمی‌‌اش، با آنها خداحافظی هم كرده بود.

آمریكا؟ بعید است

در این میان مدیربرنامه‌های ژاوی، دائماً با تكسیكی بگیرستاین و فران سوریانو، مدیران سابق بارسا كه در سیتی مشغول به كارند در تماس است تا ببیند كه آیا می‌توان دوباره پرونده انتقال او به نیویورك‌سیتی را به جریان انداخت یا خیر‌‌؛ هرچند كه بسیار بعید به نظر می‌رسد كه این اتفاق رخ دهد. بازار نقل‌و‌انتقالات آمریكا اخیراً بسته شده و در تابستان مجدداً بازگشایی می‌شود اما سران نیویورك سیتی این روزها به جذب ژاوی فكر نمی‌كنند. از سوی دیگر ژاوی می‌داند كه دوره حضورش در بارسا به سر رسیده و اگر همین الان قرار بود تصمیم‌گیری كند، به طور قطع از باشگاه جدا می‌شد.


ویدیو مرتبط :
مغز متفكر ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رئال مادرید نیمار را وسوسه کرده است



 

 

 

پیشنهاد رئال مادرید نیمار را وسوسه کرده است

 

ستاره برزیلی تیم سانتوس می‌گوید با پیشنهاد باشگاه رئال مادرید وسوسه شده است.

نیمار که تابستان سوژه رسانه‌های اسپانیایی بود، سرانجام تصمیم گرفت به فوتبالش در برزیل ادامه دهد. تصمیمی که بسیاری معتقدند دوام زیادی نخواهد داشت و این بازیکن برزیلی و جوان که از او به عنوان پدیده‌ی آینده‌ی فوتبال جهان یاد می شود، ژانویه یا حداکثر تابستان آینده سانتوس را به مقصد یکی از باشگاه‌های مطرح اروپایی ترک خواهد کرد.

نیمار در گفتگویی عنوان کرد: با پیشنهاد رئالی‌ها شدیدا وسوسه شدم. ولی به هر حال تصمیم گرفتم که فعلا در سانتوس بمانم و برزیل را ترک نکنم.

وی ادامه داد:‌ هنوز برای آینده‌ام هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. تنها چیزی که در حال حاضر قطعیت دارد این است که با به پایان رسیدن فصل نقل و انتقالات در برزیل بازی خواهم کرد تا در آینده چه اتفاقی رخ دهد.

ستاره‌ی تیم سانتوس درباره‌ی دلایلش برای ماندن در برزیل هم گفت:‌ اینجا خیالم راحت است که نزدیک خانواده‌ام هستم. دوستان و نزدیکانم اطرافم هستند. من معمولا با قلبم تصمیم می‌گیرم و با شرایطی که داشتم به این نتیجه رسیدم که هنوز زمان ترک برزیل فرا نرسیده است.