ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد نجومی یونایتد برای اوبامیانگ


روزنامه دیلی میل مدعی شد که منچستریونایتد قصد دارد با پیر امریک اوبامیانگ،‌ مهاجم دورتموند را با قیمتی نجومی برای حل مشکل گلزنی اش جذب کند.

ورزش سه: یونایتد در این فصل یکی از ضعیف ترین عملکرد‌های خود در گلزنی را به ثبت رسانده و مارسیال و رونی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. از همین رو، یونایتد به دنبال جذب مهاجمان و هافبک‌های گلزن است و تا به حال پیشنهاداتی به لواندوفسکی، نیمار و گرث بیل ارائه کرده است.

حال دیلی میل مدعی شد که آخرین هدف یونایتد،‌ اوبامیانگ بوده که شیاطین سرخ قصد دارند برای جذب او 70 میلیون پوند هزینه کنند. اد وودوارد،‌ مدیر اجرایی یونایتد، علاقه زیادی به جذب این مهاجم دارد و همچنین بدون توجه به اینکه مربی فصل آینده تیم چه کسی خواهد بود،‌از حالا تلاش برای جذب بازیکن را شروع کرده است.

اوبامیانگ در این فصل آمار گلزنی خیره کننده ای داشته و در حال حاضر با به ثمر رساندن 20 گل، بالاتر از لواندوفسکی، در صدر جدول گلزنان بوندس لیگا قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
نیمار پیشنهاد نجومی منچستر را رد کرد (اخبار کوتاه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش نیمار به پیشنهاد نجومی یونایتد



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

ستاره برزیلی آبی-اناری‌ها تاکید کرد که با وجود پیشنهاد نجومی از لیگ برتر انگلیس بارسلونا را ترک نخواهد کرد و می‌خواهد تنها برای این تیم بازی کند واکنش نیمار به پیشنهاد نجومی یونایتد.

رسانه‌های انگلیسی چند روز پیش از آماده شدن باشگاه منچستریونایتد برای ارائه پیشنهادی نجومی به نیمار، ستاره بارسلونا خبر دادند. روزنامه دیلی میل نوشت که شیاطین سرخ حاضر هستند برای جذب ستاره برزیلی آبی-اناری‌ها 120 میلیون پوند هزینه کنند که با این رقم نیمار به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل می‌شد. نیمار در جدیدترین اظهارنظر خود تاکید کرد که پول اصلا برای او مهم نیست و تنها به بارسلونا فکر خواهد کرد.

 

او گفت: صرف نظر از میلیون ها دلاری که از لیگ جزیره به من پیشنهاد داده شده تنها و تنها می خواهم به بارسلونا فکر کنم. اصلا دوست ندارم که از این تیم جدا شوم، بنابرین دلیلی ندارد که به چنین موضوعی فکر کنم.

او ادامه داد: نباید هواداران بارسلونا با چنین خبرهایی ناراحت و نگران شوند. من به آنها قول می دهم که تنها به این تیم فکر می‌کنم. با وجود شنیدن چنین خبرهایی آرامشم را از دست ندادم. من در بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و همه چیز در این تیم به خوبی پیش می‌رود.

 

نیمار در نخستین فصل حضورش در آبی-اناری‌ها نتوانست بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد، اما در فصل قبل بسیار خوبی ظاهر شد و توانست با این تیم سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد.

 

پیش از این هم پارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که نیمار را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت و به زودی قرارداد بلند مدتی با او امضا خواهد کرد. نیمار تا سال 2018 با آبی-اناریها قرارداد دارد.

اخبار ورزشی - بهار