ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد نجومی من‌یونایتد برای گرت بیل


منچستریونایتد آماده‌ می‌شود که رقم بسیار کلانی بابت مهاجم ولزی رئال مادرید پیشنهاد دهد.

خبرگزاری فارس: شیاطین سرخ که در پایان هفته گذشته در خرید پدرو رودریگوئز از بارسلونا به خاطر رفتن این بازیکن به چلسی،‌ مات شدند، هم اکنون نگاه خود را معطوف دیگر تیم بزرگ اسپانیا و اروپا کرده‌اند.

براساس گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه دیلی‌میرر، یونایتد‌ها آماده می‌شوند که در روزهای نهایی فصل نقل و انتقالات تابستانی رقم کلانی را بابت «گرت بیل» به رئالی‌ها پیشنهاد دهند.

مطابق اعلام این نشریه تیم تحت امر لویی فان‌‌خال، حاضر است بابت بیل 130 میلیون یورو هزینه کند تا صاحب این ستاره ولزی شود.

در این گزارش عنوان شده گلزن تکنیکی و خارجی رئالی‌ها از وضعیت تیمش در شرایط کنونی،‌چندان راضی و خرسند نیست.


ویدیو مرتبط :
منچستر یونایتد درصدد خرید گرت بیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد نجومی یونایتد برای خرید بیل


یک نشریه انگلیسی از آماده شدن شیاطین سرخ برای خرید بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه پیپل، منچستریونایتد یک بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای خرید گرث بیل از رئال مادرید امتحان کند و به دنبال آن است که این کار را در فصل نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه انجام دهد.

من‌یونایتد در نظر دارد با پیشنهادی 90 میلیون پوندی به رئالی‌ها، بیلی را که به نظر می‌رسد در ترکیب کهکشانی‌ها با هم‌تیمی پرتغالی‌اش، کریستیانو رونالدو سر ناسازگاری دارد، به لیگ برتر برگرداند. اد وودوارد، مدیراجرایی شیاطین سرخ نام بیل را در صدر فهرست بازیکنان موردنظر خود برای خرید در ماه ژانویه سال 2016 قرارداده است، اما او این بار برخلاف بار قبل قصد ندارد برای معاوضه یکی از بازیکنان من‌یونایتد با گران‌قیمت‌ترین بازیکن رئال مادرید وارد عمل شود.

تابستان امسال گفته می‌شد وودوارد قصد دارد داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد را به عنوان بخشی از رقم انتقال بیل به ورزشگاه اولدترافورد به اسپانیا بفرستد که این اتفاق عملی نشد. اکنون اما نشریه پیپل ادعا می‌کند که مدیراجرایی من‌یونایتد قصد دارد بیل را با پیشنهاد حقوق چشمگیر 200 هزار پوند برای پیوستن به قرمزپوشان شهر منچستر وسوسه کند.

بیل سال 2013 با قراردادی 85 میلیون پوندی، تاتنهام را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد، اما او در رئال مادرید دوران پرفراز و نشیبی داشته است و ظاهراً از اینکه باید زیر سایه رونالدو بازی کند، راضی نیست.