ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد نجومی رئال به ستاره کاتالان ها


باشگاه رئال مادرید برای فصل آینده لالیگا به ستاره برزیلی بارسلونا پیشنهاد نجومی داده است.

خبرآنلاین: باشگاه رئال مادرید برای فصل آینده لالیگا به ستاره برزیلی بارسلونا پیشنهاد نجومی داده است.

رئال به نیمار پیشنهادی با مبلغ 193 میلیون یورو با دستمزد سالیانه 30 میلیون یورو داده است .این پیشنهاد رئال بالاتر از پیشنهاد PSG است و باید منتظر واکنش نیمار نسبت به این پیشنهاد باشد.


ویدیو مرتبط :
شبکه تلویزیونی کاتالان بازیکنان رئال را به کفتار تشبیه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد نجومی رئال مادرید به آگوئرو


رئال مادرید آماده است تا با قرارداد 90 میلیون یورویی ستاره آرژانتینی منچسترسیتی را به سانتیاگوبرنابئو آورد.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید که معمولا در هر فصل یک فوق ستاره را به ترکیب خود اضافه می‌کند قصد دارد تا برای فصل آینده مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی را به ترکیب خود اضافه کند. سران باشگاه رئال مادرید اسپانیا در حال آماده سازی پیشنهاد 90 میلیون یورویی خود برای جذب سرخیو آگوئرو فوق ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی هستند.

رئال مادرید در تابستان خاویر هرناندس را از دست خواهد داد و احتمالا گرت بیل نیز ار ترکیب این تیم مادریدی جدا خواهد شد. به همین خاطر رئال مادرید قصد دارد از همین حالا گزینه مورد نظر خود را در تابستان به خدمت بگیرد و به این ترتیب آماده است تا با 90 میلیون یورو سرخیو آگوئرو را بدست آورد.

شایان ذکر است آگوئرو در سال 2011 میلادی و با قراردادی 45 میلیون یوروئی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به جمع شاگردان روبرتو مانچینی سرمربی وقت تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست.