ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد من به پرسپولیس ۳۵۰ هزار دلار بود



اخبار,اخبارورزشی,گابریل

بازیکن فصل گذشته فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو اعتقادی به بازی من نداشت و جدایی‌ام از پرسپولیس ربطی به مشکلات پیش آمده ندارد.

فرناندو گابریل در خصوص آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: من قرارداد 150 هزار دلاری با پرسپولیس بسته بودم آن هم برای 6 ماه اما در این مدتی که در ایران بودم فقط 30 هزار دلار به من پرداخت شد و الان 120 هزار دلار از مطالباتم باقی مانده است.

وی ادامه داد: مدیر برنامه‌هایم با طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و او گفته بود که چون در فصل نقل و انتقالات هستیم شرایط برای پرداخت این پول به گابریل سخت است و وقتی مدیر برنامه‌هایم به من این حرف‌ها را زد من هم شرایط پرسپولیس را درک کردم و قرار شده تا بعد از نقل و انتقالات مدیر باشگاه مطالباتم را بپردازد.

گابریل درباره قراردادش با تیم الفیصلی عربستان اظهار داشت: قراردادم به این تیم یک سال و به مبلغ 850 هزار دلار است البته هنوز خانواده‌ام به عربستان نیامده‌اند و من هم قرار است در لیگ عربستان با پیراهن شماره 10 بازی کنم. روز گذشته هم بعد از معارفه یک جلسه با تیم تمرین کردم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل جدایی‌اش از این تیم تمارض به مصدومیت و همچنین کوبیدن پیشانی‌بندش بعد از تعویض به زمین بوده و این مسائل باعث ناراحتی برانکو شده گفت: تا جایی که من می‌دانم همه اعضای باشگاه پرسپولیس دوست داشتند من در تیم بمانم اما برانکو به عنوان سرمربی تیم دلایلی داشت و شاید اعتقاد داشت که من بازیکن کند و آرامی در زمین هستم. اما به هر حال خاصیت پلی میکر همین است و باید برای تیم بازی سازی کند. به هر حال برانکو به بازی من اعتقاد نداشت و جدایی‌ام از پرسپولیس ارتباط با مسائلی که شما گفتید ندارد.

وی تصریح کرد: من دو پیشنهاد از ایران داشتم اما باید بگویم رقمی که به پرسپولیس اعلام کردم 350 هزار دلار بود و البته برانکو باز هم مرا نخواست. اما الان در عربستان 500 هزار دلار هم بیشتر از درخواستم از پرسپولیس گرفتم و از طرف دیگر ایران باید مالیات می‌دادم اما در عربستان باشگاه مالیات مرا می‌پردازد و با همه این مسائل باز هم دوست داشتم در پرسپولیس بمانم و حتی اعلام کردم که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

گابریل در پایان درباره امکاناتی که این باشگاه عربستانی به وی داده اظهار داشت: یک خانه و یک اتومبیل از طرف باشگاه به من داده‌اند و بیمه ورزشی هم هستم و قرار است هر امکانات معقولی که یک بازیکن از باشگاهش می‌گیرد به من داده شود.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد قیمت دلار در بودجه 95

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت 110 هزار دلار به وینگادا و دستیارش/ پرونده پرسپولیس در فیفا بسته شد



محمد رویانیان,تسویه حساب نهایی پرسپولیس باوینگادا,پرونده پرسپولیس در فیفا

محمد رویانیان خبر داد:

پرداخت 110 هزار دلار به وینگادا و دستیارش/ پرونده پرسپولیس در فیفا بسته شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت مابقی مطالبات نلو وینگادا سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه و دستیارش و تسویه حساب نهایی با این مربیان پرتغالی خبر داد.

به گزارش  مهر، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نلو وینگادا سرمربی پیشین پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به 450 هزار دلار شده بود. در این راستا بخش حقوقی باشگاه پیگیری‌های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد.

 

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، افزود: در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام و در نهایت مقرر شد 350 هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم. در این راستا هفته گذشته اقدام به تهیه 240 هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسولیس همچنین خاطرنشان کرد: به هواداران گفته بودیم که نگران این پرونده نباشند. بنده با توجه به شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش‌هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه 110 هزار دلار باقیمانده از مطالبات این مربی پرتغالی امروز دوشنبه با مساعدت و حمایت مالی آقای طباطبایی مدیریت یکی از شرکت‌های حامی پرسپولیس و همین طور پیشکسوت هوادار احمد یوسفی در خارج از کشور به حساب وینگادا واریز شد.

 

رویانیان در پایان گفت: بدین ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با ایشان و دستیارش انجام شد./مهر